Toon posts:

Elsa Gladiac GeForce2 GTS 32MB DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die zo'n videokaart heeft? Zo ja laat me a.u.b weten wat je er van vind en of ie goed te overclocken is. >:)

Greetz

Verwijderd

Prima kaartje (heb trouwens nog geen slechte GF2GTS gezien, is allemaal een pot nat volgens mij, maar goed...)

Std: core=200, mem=333 MHz
Heb hem draaien op:
core=220, mem=380 MHz

De mijne krijgt opvallende visuele foutjes bij een mem-clock van 399MHz, core hangt op 230MHz.

P.S. Ik heb de nvidia reference bios 3.15.00.12 gepatched (nu std overgeklokt >:) ) en erin gefikt, draait als een speer!

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Mijn Elsa GF2 loopt op 240 core maar het geheugen wil bij mij niet hoger dan 360 zonder artifacts in spellen te krijgen (met 3Dmark kan ik hoger zonder artifacts te zien dan met mijn games). De meeste halen echter wel 380 voor het geheugen en dat doet ook het meeste want de core overclocken doet maar weinig.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Dus voor 299ex is het een leuke kaart...??

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
ja en voor fl 100,00 ex ook nog wel.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

En als je hem jat in de winkel heb je hem voor niks (tenzij je gepakt wordt).

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1