Ik heb een probleem, sinds kort bromt mijn Arctic VGA silencer (REV1). Dit is alleen bij de 1e keer opstarten. Vaak kan het geen kwaad maar soms krijg ik allemaal rare stepen etc in beeld. Kan het komen dat hij dan misschien mn kaart niet goed koelt ofzo? En kan ik hem gewoon terugsturen naar de winkel want ik heb hem nog niet heel lang.
Als hij bromt, waar komt die brom dan precies vandaan?? is het het fannetje wat niet wil opstarten?? Of is het een electronisch component ?
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Hij komt echt uit de fan want als ik me vinger er tegenaan houd stopt t.
Het kan zijn dat hij wat stoffig is, en wat aanloopt bij het opstarten. Dan zul je hem even moeten schoonmaken
makkelijk antwoord (denk ik) De olie in de kogellagers moet warm worden, dan glijdt het beter. En zodra die dus een tijdje heeft gedraaid is die stil 
Meestal gebeurt dat wel pas bij (veel) oudere vertilatoren (mijn 486 bakken hebben er wel eens last van
) dus terugsturen lijkt mij een realistische optie...
Die strepen is denk ik wat anders
Meestal gebeurt dat wel pas bij (veel) oudere vertilatoren (mijn 486 bakken hebben er wel eens last van
Die strepen is denk ik wat anders
U vraagt, wij antwoorden.
Strepen zou dan kunnen dat de fan niet hard genoeg draait, omdat die aanloopt. Daardoor wordt de kaart te warm et voilá, artifacts 
Oftewel, kijk de fan even goed na en stuur hem eventueel terug
Oftewel, kijk de fan even goed na en stuur hem eventueel terug
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Pagina: 1