Belkin maakt me gek

Pagina: 1
Acties:

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Ik heb een Belkin Router en sindsdien ik die router zijn er vele dingen verandert.
Ik heb vaak een hoge C2S, hij is veroorzaakt een hoge ping als ik een beetje ben wezen uploaden en downloaden, en ik krijg met geen mogelijkheid bijvoorbeeld ABC (bittorrent via website) voor elkaar, mijn upload is wel redelijk, maar mijn download is, en dan moet ik wel heel blij zijn, maximaal 10kb/s.

Dat zijn de problemen en irritaties, en dit zijn mijn Belkin settings.
Iemand die mij kan helpen?

BTW: Mijn hardwarematige firewall op de belkin heb ik standaard uit staan, anders heb ik helemaal geen verbinding met wat dan ook.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/stephkai/Belkin%20S.A.P.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/stephkai/Belkin%20Virtual%20Server.JPG

Modbreak:Links naar/benoeming van die website zien wij liever niet op dit forum. En voortaan graag even je plaatjes op een chrtistelijk formaat zetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 17:12 ]

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met Belkin routers, maar mischien is het een bug in de firmware.
Welke versie firmware heb je, en is dit de nieuwste?

Download firmware van Belkin hier: http://web.belkin.com/sup...ad=F5D5230-4&lang=1&mode=

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 17:06 ]

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 18:42

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Je virtualserverinstelling, dat zijn de poort forwards die gebruikt worden voor KaZaa etc, staan niet goed. Tenzij de PC waarop die software draait op ip-adres x.x.x.1. Normaal zit daar je router op. Tevens forward je dan ook nog maar 2 poorten en dat klopt ook niet. Lees de poort forwarding FAQ maar eens door.

This footer is intentionally left blank

• Steph Kai
Uhm ik heb de nieuwste firmware.
Ik heb dat plaatje beetje ge-edit, die xxx.xxx.xxx.1 daar stond mijn IP, maar die hoeft ook niet iedereen te weten, ik zal die FAQ eens doorlezen, maar waar moet ik dat neerzetten dan bij S.A.S of V.S, of staat dat daar?

Sorry voor de grote plaatjes :)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 18:42

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik heb alles bij de Virtual Server staan, bij een Edimax en 3Com getest.
En dat IP adres is jouw interne adres, daar kunnen wij dus niks mee. Zal wel 192.68.1.x zijn, en die reeks is niet routeerbaar op het internet

This footer is intentionally left blank

• Steph Kai
Oh ja nou idd, ik ben ook niet zo elite in ipzooi.

Maar mag ik eens weten hoe jij alles hebt ingevuld bij V.S dan kan ik eens checken of het dan wel lukt

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Steph Kai schreef op 30 september 2004 @ 20:57:
Oh ja nou idd, ik ben ook niet zo elite in ipzooi.

Maar mag ik eens weten hoe jij alles hebt ingevuld bij V.S dan kan ik eens checken of het dan wel lukt
Wat ik me toch sterk afvraag is of je uberhaupt al geprobeert heb 1 PC op die router aan te sluiten en dan in NAT alles laten forwarden naar die PC. Dan zie je igg of het je router is of iets anders als je alles open zet en laat routeren naar de ene pc die je hebt aangesloten heb je het probleem dan ook ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-05 13:03
Wat kan je met die SA ports btw volgens Belkin? Deze optie is mij niet bekend. :)

Normaal gesproken gebruik je alleen de portmappings (bij jou heet dat Virtual Server) voor de apps die inbound verkeer nodig hebben. Ik heb alleen een paar P2P poorten gemapped de rest werkt gewoon met m'n router (een Vigor 2200).

Ik weet niet wat er gebeurt als je de SA poorten uitzet, maar misschien dat je router in de stress gaat omdat de poorten bij SAP en VS elkaar overlappen.
Pagina: 1