Toon posts:

Alle verkeer op PC via Proxy laten lopen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee hoe ik een proxy kan configureren voor al mijn uitgaand internet verkeer? Hoe dit kan instellen voor bijv. IE is mij wel duidelijk, maar hoe doe ik dit voor bijv. Bittorrent? Zijn hier tooltjes voor en servers....

Verwijderd

In windows kan ik je niet helpen. maar als je toevallig een clarkconnect server draait dan kun je de proxy-sever op transparent mode zetten. Dan wordt al het LAN --> Internet verkeer door de proxyserver geleid en moeten proxyservers niet meer worden ingesteld.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

misschien handig om te vermelden welk OS en welke proxy server je bedoeld

[ Voor 3% gewijzigd door JohnD op 30-09-2004 17:13 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik pas even je topictitel aan; kun je iets duidelijker zijn in wat je wilt? Dit is namelijk geen standaard gedrag :) Wat is je doel van deze wijziging?

Proxy configureren > Alle verkeer op PC via Proxy laten lopen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Je kan niet alles proxyen - hoe zou je bijvoorbeeld zelf Bittorrent willen proxyen? Gewoon port-forwarden kan wel, maar dan ben je je proxy principe kwijt. Ik kan me bijvoorbeeld voor online games ook niets voorstellen bij proxies -> die veranderen dan toch al gauw in een transparante port-forwarding oplossing.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

raoulduke schreef op 30 september 2004 @ 17:53:
Je kan niet alles proxyen - hoe zou je bijvoorbeeld zelf Bittorrent willen proxyen? Gewoon port-forwarden kan wel, maar dan ben je je proxy principe kwijt. Ik kan me bijvoorbeeld voor online games ook niets voorstellen bij proxies -> die veranderen dan toch al gauw in een transparante port-forwarding oplossing.
Een proxy hoeft niet altijd een caching proxy te zijn; het kan ook zijn dat de TS richting een router met wat meer intelligentie wil? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1