"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
andere videodrivers?
k zou het anders ook ff niet weten
probeer het eens op een andere pc en kijk of het daar wel werkt.
k zou het anders ook ff niet weten
probeer het eens op een andere pc en kijk of het daar wel werkt.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Iemand? Hij draait nog steeds niet. Nieuwe drivers, alles al geprobeerd. DVD drive is ook in orde. Hij ligt hier te blinken op mijn bureau. Ermee teruggaan kan niet echt, het is een promotional copy for review die we op de redactie hebben gekregen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
StarForce Removal ToolDomus schreef op 30 september 2004 @ 15:35:
Ik moet voor een website de game reviewen, maar na de installatie en de Starforce beveiliging van 4 minuten klapt het spel er gewoon uit. Hij klapt gewoon naar de desktop.
[rml][ PC][ PS2][ X-Box] Colin McRae Rally 5[/rml]Hier op GoT is er trouwens volgens mij nog niet eens een topic over Mcrea 2005.
Hebben ze zelf een tool beschibaar gesteld om de starforce beveiliging eraf te slopen? No way...kewl
Goed dat heeft dus niet geholpen.
Is er dan niemand die dit probleem ook heeft gehad? Hij draait gewoon helemaal niet en ik heb al 7 verschillende drivers geprobeerd, busdrivers weet ik wat allemaal. Googlen heeft niets opgeleverd en ik wil nou toch wel eens kijken hoe het eruit ziet
Is er dan niemand die dit probleem ook heeft gehad? Hij draait gewoon helemaal niet en ik heb al 7 verschillende drivers geprobeerd, busdrivers weet ik wat allemaal. Googlen heeft niets opgeleverd en ik wil nou toch wel eens kijken hoe het eruit ziet
Pagina: 1