Toon posts:

[Photoshop]Files niet op kunnen slaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vreemd probleem hier..
Gisteravond hebben wij hier van een 500gig schijf, 1000gig erbij aangeplakt met diskpart 1,5TB dus ging allemaal binnen 10sec zonder problemen.. maar since dien kunnen we met photoshop geen files meer opslaan op deze schijf..

het gekken is slaan we de files op een andere schijf en kopieren het dan naar de 1,5TB schijf werkt het wel.. pakken we bv indesign van adobe of coreldraw 9.. werkt het allemaal goed..

heeft photoshop soms een probleem met grote schijven van over de 1TB?

bvd DID,

owja we werken met photoshop 7.0 op Windows XP - 2.4ghz intel machine

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:34 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Misschien is het verstandig om even aan te geven wat er nu precies mis gaat als je iets op probeert te slaan?
Met andere woorden: Wat voor foutmelding krijg je?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Fout melding: Kon niet opslaan als ...<bestandsnaam>.. omdat de schijf vol is. :S maar er is nog 1,1TB vrij..

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:28:
Fout melding: Kon niet opslaan als ...<bestandsnaam>.. omdat de schijf vol is. :S maar er is nog 1,1TB vrij..
Dan lijkt me het inderdaad dat Photoshop niet goed omgaat met die grote partitie (overflow?)
Ik ga ervan uit dat je het pakket netjes gekocht hebt, en dat je dus recht hebt op support van Adobe zelf?

micheljansen.org

Verwijderd

Topicstarter
dawuss schreef op 30 september 2004 @ 15:34:
[...]

Dan lijkt me het inderdaad dat Photoshop niet goed omgaat met die grote partitie (overflow?)
Ik ga ervan uit dat je het pakket netjes gekocht hebt, en dat je dus recht hebt op support van Adobe zelf?
jep.. groot bedrijf.. dus mogen geen illegale spullen hebben..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:35 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

dawuss schreef op 30 september 2004 @ 15:34:
[...]

Daar ga ik ook vanuit als ze praten over schijven van 500 en 1000GB :o

Ik kon trouwens niet echt wat vinden in de KB van Adobe @ http://www.adobe.com/support/products/photoshop.html

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:34:
[...]

jep.. groot bedrijf.. dus mogen geen illegale spullen hebben..
offtopic:
Als klein bedrijf of particulier ook niet hoor ;)

Heb je al geprobeerd contact op te nemen met die support afdeling dan? En zo ja: wat hadden ze je te vertellen?

Als ze je daar niet kunnen helpen, zit er niets anders op dan zelf uit te gaan zoeken wat de limiet is voor Photoshop qua partitiegrootte.

Probeer je partitie langzaam te verkleinen totdat photoshop weer kan opslaan. Ik vermoed dat de limiet op <1TB ligt.

micheljansen.org

Verwijderd

Topicstarter
Nog even melden dat het een photoshop probleem is en dat er geen patch voor komt maar dat het wel verholpen is in versie 8.0
Pagina: 1