Haal criminele websites neer!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 11:37
Laatst kwam ik op www.aa419.org terecht.

Wat haten wij tweakers het meeste op internet? Ja! spammers, mensen die met vooral criminele/oplicht praktijken rijker proberen te worden :( :r

De bovenstaande site onderneemt actie tegen deze mensen door hun homepagina's aan te vallen, wij openen vanaf hun site een pagina met daarop een scriptje dat de hele tijd plaatjes ververst van spamsites. Zo stelen wij hun bandbreette!! >:)
Hier gaan ze dan mee door totdat de site een error geeft :P

Doe mee! open deze pagina: www.aa419.org/ladvampire.html en help om deze sites down te krijgen. :D

Kijk op de homepagina voor meer info, er staan ook links naar meer van dit soort acties.

Ps. Ik vond dit wel iets dhcp's hebben :? (zonder stats dan) dus daarom heb ik het hier gezet maar wees vrij om deze topic te verplaatsen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

eeh wat heeft dit met dpc te maken ??

juist
niets

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Sterker nog, ik denk niet dat DPC hier ook maar op wat voor manier dan ook mee geassocieerd wil worden.

Je verlaagd je tot hetzelfde niveau als de 'criminele' spammers imo. :{

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
misschien omdat wij onze cpu toch al gebruiken voor andere dingen dat wij wat opener staan voor nutteloze activiteiten? ;)

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 11:37
Ik heb dat van de dpc verkeerd verwoord ja, sorry. |:(

Ik bedoel net als met van die standpedes allemaal tegelijk je pc's gebruiken voor 1 bepaald doel.

[ Voor 14% gewijzigd door Dekaasboer op 30-09-2004 15:10 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dekaasboer schreef op 30 september 2004 @ 15:08:
Ik heb dat van de dpc verkeerd verwoord ja, sorry.

Ik bedoel net als met van die standpede dingen allemaal tegelijk je pc's gebruiken.
Ik snap je best, en je bedoelt het ook vast niet verkeerd.. Maar dit kan gewoon niet.
Het is in principe hetzelfde als een DDoS attack organiseren op GoT.

Dat soort dingen kunnen niet zomaar imo.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 21:10

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Dekaasboer schreef op 30 september 2004 @ 15:04:

Ps. Ik vond dit wel iets dhcp's hebben :? (zonder stats dan) dus daarom heb ik het hier gezet maar wees vrij om deze topic te verplaatsen.
we hebben geen dhcp's maar dpch's.

Now get out and grow up

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Deze pagina - of een soortgelijke - is hier op GoT laaste nog langsgeweest en het mag niet.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dekaasboer schreef op 30 september 2004 @ 15:04:
Laatst kwam ik op www.aa419.org terecht.

Wat haten wij tweakers het meeste op internet? Ja! spammers, mensen die met vooral criminele/oplicht praktijken rijker proberen te worden :( :r

De bovenstaande site onderneemt actie tegen deze mensen door hun homepagina's aan te vallen, wij openen vanaf hun site een pagina met daarop een scriptje dat de hele tijd plaatjes ververst van spamsites. Zo stelen wij hun bandbreette!! >:)
Hier gaan ze dan mee door totdat de site een error geeft :P

Doe mee! open deze pagina: www.aa419.org/ladvampire.html en help om deze sites down te krijgen. :D

Kijk op de homepagina voor meer info, er staan ook links naar meer van dit soort acties.

In de categorie "Ben je helemaal van de pot gerukt ?"

DDOS'en is crimineel ongeacht het doel.
Iedereen is tegen Spam, Spamsites etc, maar wij gaan ons niet verlagen tot hun eigen, criminele, niveau.

Je krijgt hiervoor een Officiële waarschuwing wegens deze ongewenst
e praktijken. (Ik neem toch aan dat je wel beter weet ?)

[ Voor 9% gewijzigd door DSmarty op 30-09-2004 15:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.