Ik heb een probleempje bij de layout van mijn nieuwe site.
Site bestaat uit een aantal div's. Het gedeelte waar de content instaat bestaat uit een DIV met daarin tabellen.
Het probleem zit hem in de DIV aan de linker kant. Als hierin teveel tabellen worden geplaatst zodat hij langer is dan de andere drie gaat hij de content DIV overlappen:

Als de linker of middelste DIV langer is dan de rest rekt de content div wel mee.

Ik gok dat het in de relatieve / absolute positionering zit van de drie DIV's maar krijg het niet opgelost. Heb al op GOT gezocht en op een aantal layout site's maar kan het niet vinden.
Dit is de betreffende CSS code:
#content bevat dus de drie #module 's
Site bestaat uit een aantal div's. Het gedeelte waar de content instaat bestaat uit een DIV met daarin tabellen.
Het probleem zit hem in de DIV aan de linker kant. Als hierin teveel tabellen worden geplaatst zodat hij langer is dan de andere drie gaat hij de content DIV overlappen:

Als de linker of middelste DIV langer is dan de rest rekt de content div wel mee.

Ik gok dat het in de relatieve / absolute positionering zit van de drie DIV's maar krijg het niet opgelost. Heb al op GOT gezocht en op een aantal layout site's maar kan het niet vinden.
Dit is de betreffende CSS code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| #content { border-left: 1px solid #000000; border-right: 1px solid #000000; border-bottom: 1px solid #000000; position: relative; left: 40px; width: 759px; background-color: #00C6FF; } #module_div_links { position: absolute; top: 5px; left: 5px; padding-bottom: 5px; } #module_div_midden { position: absolute; top: 5px; left: 230px; } #module_div_rechts { position: relative; top: 5px; left: 553px; padding-bottom: 5px; } |
#content bevat dus de drie #module 's
[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 30-09-2004 14:52 ]
Default blanke hetero