Heeeyz
Ik ben voor een klant met een nieuwe server bezig die een oudere gaat vervangen.
de installatie is exact hetzelfde uitgevoerd (zij het dat op oude d:\sysvol en op de nieuwe sysvol op c: staat)
Nu heb ik dus met csvde -f all.csv een export gemaakt van hun complete AD
nu wil ik deze inlezen op de nieuwe server maar dan blijft ie zeuren dat het niet gaat
Wat gaat er allemaal fout?? ik wil zo graag dit zo doen.. scheelt mij zoveel ellende bij de migratie nl.
Of zijn er nog andere tools om dit in te lezen?
tenks alvast
edit:
ik heb ook met csvde -r objectclass=user -f users.csv een file gemaakt.. deze getracht te importeren maar jammer genoeg met dezelfde error
Wie helluppptttt
Ik ben voor een klant met een nieuwe server bezig die een oudere gaat vervangen.
de installatie is exact hetzelfde uitgevoerd (zij het dat op oude d:\sysvol en op de nieuwe sysvol op c: staat)
Nu heb ik dus met csvde -f all.csv een export gemaakt van hun complete AD
nu wil ik deze inlezen op de nieuwe server maar dan blijft ie zeuren dat het niet gaat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| E:\imports>csvde -i -f all.csv Connecting to "(null)" Logging in as current user using SSPI Importing directory from file "all.csv" Loading entries. Add error on line 2: Unwilling To Perform The server side error is "Access to the attribute is not permitted because the attribute is owned by the Security Accounts Manager (SAM)." 0 entries modified successfully. An error has occurred in the program |
Wat gaat er allemaal fout?? ik wil zo graag dit zo doen.. scheelt mij zoveel ellende bij de migratie nl.
Of zijn er nog andere tools om dit in te lezen?
tenks alvast
edit:
ik heb ook met csvde -r objectclass=user -f users.csv een file gemaakt.. deze getracht te importeren maar jammer genoeg met dezelfde error
Wie helluppptttt
[ Voor 14% gewijzigd door RoRoo op 30-09-2004 14:31 ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku