Sorry voor het wat onduidelijk forumuleren van de titel maar het is misschien ook een rare vraag want soms valt het me op dat als ik bijv. naar 'Google' ga het 'e' icoontje wat voor het http:// adres staat veranderd in een 'G' (van Google). Het vreemde is dat het meestal niet gebeurd maar soms wel. Ik had toevallig op een andere PC het programma Firefox gebruikt en die pakt ze altijd meteen (dus zodra je de desbetreffende site weer bezoekt het daarbij passende icoontje tevoorschijn komt).
Ikzelf gebruik altijd IE-XPLORER en die bevalt me verder prima alleen vind ik het vreemd dat het maar heel zelden gebeurd dat het icoontje ook meeveranderd op de site die dat ondersteund (ik heb nu alleen Google even als voorbeeld genomen)
Als mensen niet helemaal begrijpen wat ik bedoel dan probeer ik het zo goed mogelijk nog een keer uit te leggen.
PS: Sorry dat ik hierover misschien een topic start maar ik kan niet zo goed benoemen hoe ik hierover iets kan vinden dus daarom vraag ik het even.
Ikzelf gebruik altijd IE-XPLORER en die bevalt me verder prima alleen vind ik het vreemd dat het maar heel zelden gebeurd dat het icoontje ook meeveranderd op de site die dat ondersteund (ik heb nu alleen Google even als voorbeeld genomen)
Als mensen niet helemaal begrijpen wat ik bedoel dan probeer ik het zo goed mogelijk nog een keer uit te leggen.
PS: Sorry dat ik hierover misschien een topic start maar ik kan niet zo goed benoemen hoe ik hierover iets kan vinden dus daarom vraag ik het even.