Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[nokia 6310i] valt af en toe spontaan uit; wat doe ik eraan?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn ongeveer 1 jaar oude nokia valt sinds kort af en toe spontaan uit, sinds ik vrij veel sims ben gaan verwisselen volgens mij...
Is hier zelf iets aan te doen? of moet ik m gewoon naar zo'n servicepoint brengen?

Wat ik me ook afvraag; frontje ervan vervangen kan toch? is dit zelf simpel te doen?
thx

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 16:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik denk dat dat komt omdat de batterij niet helemaal goed meer aansluit. Kan komen omdat je die dus vaak loshaalt. Dit is een bekend probleem van Nokia's met dit soort batterijen (5110, 6110, 6150, 6210, 6310). Ik weet niet of het een probleem van de vergrendeling of de batterij is.

Het frontje van een 6310 is niet zomaar te vervangen, je zult het ding helemaal moeten openschroeven en er zijn bij mijn weten geen losse frontjes voor te krijgen.

Signatures zijn voor boomers.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Yep; heb ik ook last van. Had ik met mijn 6210 ook al. Een Post-it of memo blaadje een paar keer dubbelvouwen en op de plek van de sim liggen en de accu er overheen schuiven. Sindsdien is ie bij mij niet meer uitgevallen..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, ga ik ook proberen met die post-its!!

frontjes: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...227&rd=1#ebayphotohosting
zijn wel te koop hier... mensen ervaring met het verwisselen ervan??

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

als je toch vrij veel sims wisselt is het misschien handig om ipv post-its gewoon je 2e sim tussen de telefoon en de batterij te doen. Heeft zelfde effect en heb je gelijk je sim mooi opgeborgen. 8)

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:22
Ik had bij mijn 6210 ook het probleem dat ie spontaan uitviel. Mijn oplossing was om de contactpunten op te schuren. Vervolgens geen enkel probleem meer gehad. De batterij maakte gewoon slecht contact.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:25
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:04:
ok bedankt, ga ik ook proberen met die post-its!!

frontjes: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...227&rd=1#ebayphotohosting
zijn wel te koop hier... mensen ervaring met het verwisselen ervan??
Verwisselen is heel simpel hoor.
Je moet alleen wel een Torx (6?) schroevendraaier hebben.

dan voorzichtig alles eruit halen en in dezelfde volgorde weer in het nieuwe frontje doen.

Let er wel op dat er binnenin nog een schroefje zit bovenin bij de antenne.
Pagina: 1