Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Simkaartje niet meer in orde?

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:46
Sinds een paar maaanden heb ik een Vodafone 300 abonnement. Ik heb dit abonnement tot deze week niet gebruikt, maar sinds de afloop van KPN abonnement afgelopen zondag ben ik de Vodafone simkaar wel gaan gebruiken.

Sinds maandag heb ik enkele vreemde problemen met mijn abonnement:
- Bij het opstarten wordt de pincode soms niet goed herkend, standaardpincode = 0000 maar soms accepteert de simkaart de code niet.
- Het bereik van Vodafone fluctueeert heel erg. Op het ene moment heb ik vijf volle streepjes, een halve minuut later kan het netwerk niet worden gevonden.

Vanaf vandaag is er weer iets bij. Ik kan mijn beltegoed niet meer opvragen. Als ik bel naar 1200 en een SMS'je laat opsturen, krijg ik een berichtje terug dat ik geen abonnement met beltegoed heb.

Ik heb inmiddels contact opgenomen met de klantenservice, maar volgens hen zijn er geen storingen met opvragen beltegoed en netwerkkwaliteit. Ik kan wel een nieuwe simkaart laten opsturen, maar dit gaat geld kosten (weet niet hoeveel).

Hebben jullie ook problemen met het netwerkontvangst of het opvragen van beltegoed?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Kun je niet gewoon langs een Vodafone City Point gaan? Volgens mij is je simkaart bij Vodafone gratis verzekerd en kun je daar meteen een nieuwe krijgen, is voor hun een kwestie van even bellen.

[This is what you get when you mess with us]

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:10

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Gewoon even wisselen inderdaad bij een VF winkel...2 min werk, ze doen 't gratis en scheelt je een enorm lang topic over wat er eventueel mis zou kunnen zijn met je oude sim.

An Explanation of l33t Speak

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 11:38

Ajunne

Uitje

Gewoon even binnen gaan, zelfs al is de sim niet kapot, en wil je gewoon een nieuwe hebben, kun je daar gewoon gaan. Je geeft je telefoonnummer aan de vriendelijke dame achter de toonbank, je krijgt een nieuwe sim, en een half uur later werkt ie en kun je weer erop los bellen.

• Gaitman
  • Laatst online: 07:09

Gaitman

The Real One

Je kunt GRATIS een duokaart aanvragen zie http://www.vodafone.nl/pr...duokaart/zo%20werkt%20het

Dan krijg je zelfs GRATIS twee nieuwe simkaarten thuisgestuurd :)
Dan zet je gewoon het ene kaartje in de telefoon en bewaar je het andere kaartje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 30-09-2004 13:25 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
TweakersOnly schreef op 30 september 2004 @ 12:26:
.

Vanaf vandaag is er weer iets bij. Ik kan mijn beltegoed niet meer opvragen. Als ik bel naar 1200 en een SMS'je laat opsturen, krijg ik een berichtje terug dat ik geen abonnement met beltegoed heb.

Hebben jullie ook problemen met het netwerkontvangst of het opvragen van beltegoed?
Je hebt geloof ik ook geen beltegoed maar bundel tegoed

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Gaitman
  • Laatst online: 07:09

Gaitman

The Real One

evilpin0 schreef op 30 september 2004 @ 13:42:
[...]

Je hebt geloof ik ook geen beltegoed maar bundel tegoed
Ja, en dat noemen ze bij Vodafone Bel TeGoed :)
Zie: http://www.vodafone.nl/pr...l%20tegoed/wat%20is%20het

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:46
In tegenstelling tot eerdere berichten heb ik een 'oud' Vodafone abonnement, dat in april is afgesloten. Zover als ik weet kun je met dit abonnement nog altijd via 1200 optie 1 je belvoorraad opvragen.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 15:49
Ik weet niet of ze zo'n apparaat hebben in winkels maar er bestaan apparaatjes die de sim kaarten uitlezen en eventuele fouten corrigeren.
Pagina: 1