Toon posts:

hersteld pst file met scanpst.exe is inhoud kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn collega heeft zijn pc opgeschoond en daarbij haar outlook pst file gedelete.
Ik heb vervolgens via Pc Inspector File Recovery 3.0 de pst file teruggevonden, maar toen ik die vervolgens weer terug wilde zetten in haar outlook kreeg ik een foutmelding 0x80040600 met daarbij het advies via de reparatieset in postvak in het bestand te repareren. Na het scannen met scanpst.exe kreeg ik de melding dat de fouten hersteld zijn, echter na openen outlook krijg ik een lege persoonlijke mappen inhoud te zien en dat terwijl de *.pst file bijna 900 mb groot is.

Ik heb diverse toppics via de search geraadpleegd maar kwam een beetje dezelfde oplossingen tegen die ik reeds geprobeerd heb. Ook het programma outlook recovery kon me niet verder helpen :(

heeft iemand nog een andere oplossing die mij kan helpen om de inhoud weer te repairen, want de laatste goede backup is die van eind augustus en er nogal wat belangrijke mailuitwisseling heeft plaatsgevonden in de tussentijd

Verwijderd

Ik zou het volgende proberen:
1) Stel Outlook zo in dat de genoemde pst file de mail opslaat
2) Start Outlook daarna eens op met de parameter: /ResetFolders

( Restores missing folders for the default delivery location )

De kans is klein dat het lukt, maar ik zou dit proberen in jouw situatie.

Kijk ook eens naar:
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q296088&

Die tool is bedoeld om een stuk van de pst file af te knippen als die boven 2 GB komt. Misschien komt jouw file daar niet boven, maar je zou toch eens kunnen proberen er een stuk af te knippen.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:41

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik vrees dan dat de recovery van die PST file niet helemaal goed is gegaan. De kans op geslaagde recovery van zulke grote bestanden is meestal ook niet zo groot. Het repair programma kan wel wat fouten repareren, maar informatie die weg is niet terugtoveren.

Probeer eens een standaard lege postbus te maken, en daarmee outlook te starten en dan proberen met File, Open de gerecoverde pst file te openen. Wat zie je dan?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Of probeer anders via outlook de beschadigde pst in een nieuwe te importeren.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
nou helaas is mijn kennis van outlook nog groeiende, probeer in ieder geval jullie tips toe te passen, maar ik vrees dat het me niet gaat lukken.... :?