Toon posts:

[cedega/winex] Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn geinstaleerde programmas niet zien, mijn c schijf staat ingesteld als /home/flash/.transgaming/c_drive/. (chmod 777) en als ik dus iets instaleer naar c:/ of c:/program files komt er in geen van de 2 mappen iets te staan, ook via root console zie ik ze niet. het programma draait overigens wel na de install als ik 'launch program' aanvink, zoals bij mirc het geval is.
Waarom zie ik mijn files niet? mn fileystem is reiserfs met debian sarge. alvast bedankt :)

Verwijderd

Waar heb je je C drive gedefinieerd? Zal wel de verkeerde locatie zijn.

edit:
Ter verduidelijking: in welk configuratiebestand, bedoel ik dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:34:
Waar heb je je C drive gedefinieerd? Zal wel de verkeerde locatie zijn.

edit:
Ter verduidelijking: in welk configuratiebestand, bedoel ik dus.
hij stond in /root/.transgaming, vaag, de ene keer installeerd hij programmas in /root/.transgaming/c_drive en de andere keer weer in /home/flash/.transgaming/c_drive. ik snap het niet meer? :s ook staan er in beide .transgaming mappen 2 verschillende config files??

Verwijderd

Cegeda maakt idd een andere config aan. Je zit namelijk met 2 verschillende users: root & flash

Bij mij staan alle files netjes in /home/jcapraro/.transgaming/c_drive/Program Files/

Ik zou eens die link verwijderen alsook gans .transgaming
Daarna gewoon Cedega strarten, zonder parameter. Normaal gaat ie dan een nieuwe directory en link voor je maken