Toon posts:

Modem internet werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey Allemaal,

ik heb hier een laptop staan en die gaat nog met modem aan het internet *schaam*. Maar als hij ingebelt heeft dat 2 sites bezoeken en dan stopt ie er mee. Als ik dan een site intik dan zegt ie 'kan de zoekpagina niet openen'. :(

Maar hij heeft dan nog wel verbinding. Hebben jullie een idee wat zit zou kunnen zijn. Enig iedee hoe ik dit kan oplossen.

Iig Bedankt

Met vriendelijke groet,
Poison-Ivy

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kan je dan wel pingen en tracen?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op 30 september 2004 @ 10:41:
Kan je dan wel pingen en tracen?
nee als ik ping naar een site, dan krijg ik een timeout

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Misschien gewoon een probleempje bij provider.. Al eens geprobeerd via andere provider??

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
Het kan de moeite waard zijn om even bij je modem settings te kijken. Sommige modems hebben een instelling na welke tijd hij zichzelf automagisch uitschakelt.

Verder, wat voor modem is het? Is de driver up to date? Krijg je ook een time-out als je niks doet? (of is het standaard na twee pagina's).

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-02 23:56
send en receive buffers lager zetten in modem eigenschappen. Lost meestal wel dit soort problemen op en je merkt er verder niks van.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gewoon opnieuw geinstalleerd alleen nu windows 98 erop gezet. Toen werkte het ook in 1 keer, maar hij blijft nu wel op het internet :)

bedankt allemaal

Groetjes
Pagina: 1