Toon posts:

[IE] Site wordt niet weergegeven*

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Wanneer ik mijn emails wil checken op zonnet en hotmail, dan gaat de site na het inloggen op wit.
Ik kan mijn emails dus niet lezen. Ook kan ik de site chatnu.nl niet lezen. Kort nadat de site gevonden word, gaat de site op wit. Ik krijg bij het checken van mijn mails bij hotmail eerst een foutmelding dat de site niet geopend kan worden en daarna gaat de site op wit.

Ik heb om dit probleem op te lossen tevergeefs Internet Explorer geupdate, cache geleegd, en adviezen op een andere site wat met dit probleem te maken zou kunnen hebben opgevolgd. Maar het heeft niet mogen baten.

Kan iemand mij vertellen waardoor dit komt en hoe het op te lossen is.

Alvast bedankt!

PS: ik gebruikt Windows XP Pro (SP1)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:06:
Beste Tweaker,

Wanneer ik mijn emails wil checken op zonnet en hotmail, dan gaat de site na het inloggen op wit.
Ik kan mijn emails dus niet lezen. Ook kan ik de site chatnu.nl niet lezen. Kort nadat de site gevonden word, gaat de site op wit. Ik krijg bij het checken van mijn mails bij hotmail eerst een foutmelding dat de site niet geopend kan worden en daarna gaat de site op wit.

Ik heb om dit probleem op te lossen tevergeefs Internet Explorer geupdate, cache geleegd, en adviezen op een andere site wat met dit probleem te maken zou kunnen hebben opgevolgd. Maar het heeft niet mogen baten.

Kan iemand mij vertellen waardoor dit komt en hoe het op te lossen is.

Alvast bedankt!

PS: ik gebruikt Windows XP Pro (SP1)
probeer dit eens
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;318378

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
al gecontroleerd op spyware/adware/andere malware? voor dat je aan je registry gaat klooien...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel even welke browser je gebruikt? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe check ik dan op spyware/adware, komakeef?

Elevator, de browser die ik gebruik is de laatste versie van Internet Explorer van Wanadoo.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ahhaa... de versie van wanadoo .... tsja ik wist niet dat wanadoo ook een IE maakte :+

enne spyware weghalen FAQ

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
MRic3, bedankt voor je hulp. Het probleem heb ik opgelost.

Wat betreft Wanadoo en IE. Wanadoo heeft sinds kort het recht gekregen om IE in hun eigen fabriek te maken. Maar dat kon jij ook niet weten. ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt mij dat de [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] redelijk eenvoudig te vinden zou moeten zijn; probeer in het vervolg even te zoeken op het forum voordat je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.