Ik heb dit nu een paar weken en vraag me af waar het door kan komen. Ik heb ook even in de FAQ gekeken en gevonden hoe een CRT werkt. Ik zat zelf te denken aan het verwarmingselement dat niet aanslaat. Het lampje springt ook van groen naar geel, enz. Het kan misschien ook een instellingsfout zijn, heeft iemand een idee?
Verwijderd
Probeer je kabels en misschien ook je videokaart allemaal even aan te drukken misschien dat er 1tje niet goed op zit.
Of heb je misschien het aantal hertz van je monitor verandert? als die namelijk te hoog staat kan het zijn dat je monitor dit niet aan kan en dus niet aan gaat
Of heb je misschien het aantal hertz van je monitor verandert? als die namelijk te hoog staat kan het zijn dat je monitor dit niet aan kan en dus niet aan gaat
Ik sluit me aan bij mijn voorganger...
Daarnaast heb ik dit probleem ook zovaak met een kapotte (soms onboard) videokaart gehad...
Daarnaast heb ik dit probleem ook zovaak met een kapotte (soms onboard) videokaart gehad...
Ik gebruik wel sinds kort refreshlock, zal eens kijken of dat de boosdoener is.
De videokaart is niet het probleem en ook de kabels zijn nog goed.
Ik heb de kleuren resolutie ook veranderd van 32 naar 16, schijnt ook te helpen.
De videokaart is niet het probleem en ook de kabels zijn nog goed.
Ik heb de kleuren resolutie ook veranderd van 32 naar 16, schijnt ook te helpen.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 08:41 ]
Je monitor zou wel een 'out of sync' kunnen zijn ja.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 08:39:
Ik gebruik wel sinds kort refreshlock, zal eens kijken of dat de boosdoener is.
...
Je ziet je boot-post nog wel?
Nee, die zie ik dus juist niet! Maar ik heb nu alles een beetje herinstalleerd en het werkt weer! Bedankt!BoAC schreef op 30 september 2004 @ 08:50:
[...]
Je monitor zou wel een 'out of sync' kunnen zijn ja.
Je ziet je boot-post nog wel?
Pagina: 1