[XP] [SP2] [IE6]verwante koppelingen weergeven

Pagina: 1
Acties:

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
Ik zit zoals wel vaker in de nacht voorkomt heerlijk te surven.
Proberen ook over een bepaald onderwerp second opinions te vinden.
Daar in de menubalk in IE6 onder Extra had je een optie "verwante koppelingen weergeven". Die gebruikte ik daar regelmatig voor en vaak ook met gewenst resultaat. Tot mijn stomme verbazing is die in eens weg :?
Nu weet ik idd dat het al door Ad-Aware van Lavasoft gekenmerkt was als Spyware. Het programma wat ik gebruik om me schoon te houden van spyware.
Toen ik SP2 erover heen heb gegooit hierzo werd aangeraden weet ik nog wel eerst je pc ff lekker schoon te maken van virussen en spyware.
Zo gezegt zo gedaan, maar heb altijd die verwante koppelingen weergeven erin laten staan. Omdat ik het wel handig vond. En wat boeit mij het nu dat iemand kan zien op wat voor informatie ik zoek.

Nu is mijn vraag. Is het mijn eigen stommiteit geweest toevallig perongeluk dat ik te enthousiast heb zitten opschonen. Of heeft SP2 dat netjes voor me gedaan?

M.a.w. Haalt XP SP2 "verwante koppelingen weergeven" uit IE6?

Ik kan het nergens vinden en heb niemand anders erover gehoord.
Je zou toch zeggen dat als ik op "alexa sp2 ie "related links" verwante koppelingen" zoek etc. dat het wel ergens op microsoft vermeld staat dat het eruit is gesloopt. Maar ik vind nix.
Wie weet een alternatief daar ik nu zelf te lui ben geworden het zelf uit te zoeken :)

Speedtouch freak

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE horen in Software Algemeen thuis - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wie weet een alternatief daar ik nu zelf te lui ben geworden het zelf uit te zoeken
offtopic:
Ja, dat zal er voor zorgen dat mensen gaan reageren 8)7 ;)

trouwens heb ik de lege kicks verwijderd.

Open deur: check het AAW log wat er is verwijderd? Of SP2 het zelf al verwijderd durf ik niet te zeggen, ik gebruik IE op geen enkele PC onder mijn beheer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)