Toon posts:

Waar haal ik een Ati remote wonder vandaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn HTPC voorzien van een Ati remote wonder. Dat is makkelijk gezegd, maar niet gedaan: die dingen lijken nergens te koop te zijn. De pricewatch kan me al niet verder helpen, en hetzelfde geldt voor Google.

Ik zie in de Pricewatch wel een Club 3D remote control staan (I en II). Klopt wellicht mijn vermoeden dat het hier in feite om dezelfde remotes als die van ATi gaat?

En indien iemand een adresje weet... graag!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:46

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb een Club3D Remote Wonder, en het ding is EXACT gelijk aan ATi. Sterker nog: het IS een ATi RW, staat niet eens een Club3D logo op ofzo.

Ik heb hem gekocht voor +/- 22 euro bij 4launch.nl , een webshop in Eindhoven. (die overigens hele goede reviews krijgt in pricewatch)

De RW bevalt me overigens erg goed; hij hangt bij mij ook aan een HTPC, en in combinatie met MyHTPC werkt ie perfecto. :)

Tip: Koop er een USB verlengkabeltje bij, zodat je de USB RF receiver wat hoger kan zetten, dit bevordert de ontvangst. (bij mij staat ie op mijn TV)

Edit: zie net dat ze hem bij 4launch niet meer hebben :(

[ Voor 22% gewijzigd door DynaMikeY op 30-09-2004 00:16 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je ff googlet op '"remote wonder" prijs' dan vind je genoeg.

Voorbeeldje: http://www.komplett.nl/k/kl.asp?bn=10414

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 30 september 2004 @ 00:12:
Als je ff googlet op '"remote wonder" prijs' dan vind je genoeg.

Voorbeeldje: http://www.komplett.nl/k/kl.asp?bn=10414
Hmmm ja net zoals deze veel te duur.. dat apparaat is immers voor een 20 euro in de pricewatch gelist!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 00:25:
Hmmm ja net zoals deze veel te duur.. dat apparaat is immers voor een 20 euro in de pricewatch gelist!
Je moet niet alles klakkeloos geloven wat in de pricewatch staat. Vaak kunnen winkels het niet eens leveren, etc... Die prijzen zijn puur lokkertjes. Ik heb een half jaar geleden voor mijn Remote Wonder versie 1 een eurotje of 22 betaald, en dat was toen de laagste prijs die ik kon vinden. Dat versie 2 nu al onder dat bedrag wordt aangeboden lijkt me sterk.

En het klopt idd, mijn AB zat in een 'Connect3D' doosje, maar het is allemaal dezelfde ATI remote control.

[ Voor 10% gewijzigd door Exirion op 30-09-2004 00:32 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 30 september 2004 @ 00:31:
[...]

Je moet niet alles klakkeloos geloven wat in de pricewatch staat. Vaak kunnen winkels het niet eens leveren, etc... Die prijzen zijn puur lokkertjes. Ik heb een half jaar geleden voor mijn Remote Wonder versie 1 een eurotje of 22 betaald, en dat was toen de laagste prijs die ik kon vinden. Dat versie 2 nu al onder dat bedrag wordt aangeboden lijkt me sterk.

En het klopt idd, mijn AB zat in een 'Connect3D' doosje, maar het is allemaal dezelfde ATI remote control.
22 euri is een goede prijs :)

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
www.yorcom.nl en dan bij 'videokaart' kijken. Daar staat er eentje voor
25 euro.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Verwijderd

ik heb er nog 1 voor je liggen, nooit gebruikt :/
komt bij http://inkoopacties.net vandaan, daar worden ze af en toe aangeboden

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 03:27 ]

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

computerland voor €19 tenminste dat was een maand of drie geleden (toen stond hij daar niet op de site trouwens)

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 03:25:
ik heb er nog 1 voor je liggen, nooit gebruikt :/
komt bij http://inkoopacties.net vandaan, daar worden ze af en toe aangeboden
Kan interessant zijn! Wat vraag je daarvoor?

Maak een mooie prijs en je bent'em kwijt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:11:
[...]

Kan interessant zijn! Wat vraag je daarvoor?

Maak een mooie prijs en je bent'em kwijt :)
you've got mail...

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Je kan ze gewoon bij yorcom kopen :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

2 weken oud ... jaja ik weet het ... maar er loopt nu al meer dan een maand een nonprofit IA van die zapper guys

wil er eigenlijk geen reclame voor maken, was opzoek naar een "ervaringen topic" ... maar moest dit toch even melden hoor. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rhy op 22-10-2004 23:54 ]

Pagina: 1