Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature]Quotes-list

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Uitleg:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/3333/topics geeft de list van de messages van een user.

Vaak bookmark ik een topic om te kunnen checken of ik een antwoord heb op een vraag/opmerking. Som heb je topics die voorbij vliegen door het aantal reacties, je kijkt even een uurtje niet en er zijn 10 pagina's bij gekomen. Nu moet ik om te zien of ik een antwoord heb gehad een Ctrl-F uit voeren op mijn Nick of ik ergens mij text in een quote zie om te kijken of ik gequote ben. (een quote betekend vaak dat je een antwoord op je vraag krijgt)

Is het mogelijk om een list te maken per user waarin de messages staan waarin de gebruiker gequote is? Mischien is er een andere manier om te zien of je een reactie op je vraag hebt gekregen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je kunt ook kijken naar het [img]images/icons/bookmark_message_new.gif[/img] icoon, als die geel is, dan is het een nieuwe reply.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
moto-moi schreef op 30 september 2004 @ 00:01:
Je kunt ook kijken naar het [[url=images/icons/bookmark_message_new.gif]afbeelding[/url]] icoon, als die geel is, dan is het een nieuwe reply.
Ik begrijp je niet helemaal.

Ik doel niet op een reply in een topic, maar een daadwerkelijk quote van mijn text door iemand anders.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nee, dat is niet mogelijk.

a) het wordt nit bijgehouden wie wie quote
b) men kan ook alleen kleine gedeeltes quoten, react heeft dan geen mogelijkheid te achterhalen waar dat vandaan komt
c) ctl-f dan maar ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.