Oud Autoherstel bestand terughalen na opslaan.

Pagina: 1
Acties:

• strikkert
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 09:43
Jaja, het is mij overkomen. Ik had een bestand openstaan en niet opgeslagen. Een huisgenoot van mij heeft het bestand weggeklikt zonder het op te slaan en er zit wel 3 uur werk in.

Is er nog een manier om een oude autoherstel versie terug te halen?

Mijn dank zou groot zijn!

• Stefan118
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-01-2025
Ben bang van niet.
Word maakt inderdaad een auto herstel bestand aan, maar als je afsluit, dan verdwijnt dat bestand.
Als het bestand al een keer is opgeslagen en je her opend hem en maakt weizigingen zonder op te slaan, en de stroom valt uit, is er eventuul nog wel wwat aan te doen, maar ik ben nu echt bang dat je nog een avondje vrij moet nemen om alles opnieuw in te voeren.

Sorry dat ik het zeg, maar "microstoft waarschuwd meestal zelfs te vaak of je echt wil afsluiten zonder op te slaan of echt de prullenbakl wilt leeg gooien.

Sommige mensen kunnen beter alles met pen en papier doen inplaats van een computer aanschaffen die na een week overhoop ligt!

Verwijderd

Als je het in de prullenbak heeft gedaan moet je toch even kijken op www.downloads.com
en dan recovery tools.
Maar als het in Word zelf is gebeurt dan ben ik het eens met stefan dan is er geen mogelijk op het terug tehalen voor zover ik weet.