Kenwood mask autoradio probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:55
Ik heb een Kenwood autoradio gekocht en deze gelijk even aangesloten en ik loop gelijk al tegen een probleem aan wat niet in het boekje duidelijk beschreven wordt. Probleem is namelijk dat het frontje wel omdraaid als je de daarvoor bestemde toets indrukt, maar naar een paar seconden draait ie net zo hard weer terug. Dat is ook het geval wanneer ik de auto van het contact haal.

Het frontje moet dus omgedraaid blijven wanneer ik de radio uitzet of de auto van het contact haal. Iemand een idee??

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Ten eerste welk model heb je... das wat handiger voor de andere die je willen helpen ;)

Waarschijnlijk heeft dit te maken met de connectie van de radio.
Er zit meestal 3 draaitjes met stroom die naar de HU gaan. Ground (zwart) 12+(geel) en de start key (rood) kijk in je manual of hier iets over geschreven wordt. Mijn alpine kapte ook met soort gelijk probleem. Bij mij moest namelijk de rode draad aangesloten worden. Echter of dit ook bij jou is is maar de vraag.
Ik verwijs je liever door naar http://forum.showyoursound.nl/ deze hebben echt verstand van zaken.
Ik heb al vast een topic geopent onder HEAD-UNITS (mijn naam is daar Evoque )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 00:50 ]

• rimave
Ok.. top! Bedankt. Ik heb daar even gekeken en het zou wel eens aan die mask key kunnen liggen. Ik ga dat eens proberen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

en???
wat nieuws offe nog steeds brak?
Laat je het me ff weten :)
thnx

• rimave
Problem solved!! Er zit op de autoradio een MASK code. Deze moet je eerst toekennen met de speciale sleutelhanger. Dan pas werkt de radio. Daar had ik overheen gelezen. |:( |:( Maar hij doet het nu dus... :)