Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na diverse searches gebruikt te hebben ben ik er nog niet uit:

Ik ben op zoek naar een externe 2,5" hdd behuizing met een mp3 speler erin (zoals dus een ipod e.d.) maar dan ZONDER hdd (die heb ik al namelijk). Ik ben ze ooit tegen gekomen op internet maar nu het voor mij relevant is, kan ik ze niet meer vinden (de naam/site is mij ontschoten). Het gaat dus om een doe-het-zelf mp3 speler waar je je eigen hdd in kan monteren.

Kent iemand deze apparaten? En zo ja, waar vind ik ze!?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59

Mentalist

[avdD]

Ik ken ze niet, maar ik weet wel dat ze niet in Opslagmedia & I/O Controllers thuishoren ;).

Move dus :

Opslagmedia & I/O Controllers -> Gadget Talk

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: een iPod werkt niet met een 2,5'' HDD, maar met een 'e'en of andere gemodificeerde harddisk.

De XCLEF HD-500, ookwel bekend als de:
-DMC HD500
-Asona HD500
-H&B JK20
-ISM Jukebox
-Pogo Ripdrive http://www.pogoproducts.com/ripdrive.html

Het zijn allemaal EXACT dezelfde apparaten, alleen staat er boven ipv. XCLEF bijvoorbeeld ISM. Het enige verschil zit bij de Ripdrive, dat is namelijk de kleur. Alleen de kleur is anders. Deze speler kun je kopen met een 30GB ($299), een 40GB ($349) en zonder HDD: $249. Nu vraag ik mij af over wat voor capaciteit jij beschikt. Omdat je dus voor $249 een hele goede speler zonder HDD koopt terwijl je bij andere winkels in Nederland een speler van 30GB voor Eur. 269 koopt. Dat komt dus neer dat je voor $249 plus wat verzendkosten op ongeveer 260 uitkomt. Dus voor 10 dollar/euro meer heb je een 30GB erin.

Ik vraag me af of je goedkoper uit bent om een 'lege' speler te kopen met de features die jij wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 10:18 ]