[XP] na SP2 geen cookie geaccepteerd in IE of Firefox *

Pagina: 1
Acties:

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alles site's die ik bezoek die cookies nodig hebben worden niet weergeven in internet explorer. Bijvoorbeeld het inloggen op dit forum lukt niet. Ik heb al bij privacy (dit zijn de cookie instellingen ;) ) instelling van IE alles toestaan gezet maar dit helpt niet.

Iemand een oplossing?

Het is een medion pc niet al te bijzonder.

(zit nu op een andere pc die ook sp2 heeft maar deze heeft er geen last van :?)

[ Voor 31% gewijzigd door Micha op 30-09-2004 07:35 ]

Verwijderd

Op het tabblad Privacy bij je internet-opties staan je cookie-instellingen.
Daar zal de beveiliging wel te hoog staan ;)

Kijk ook eens bij geavanceerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 00:43 ]

• Micha
  • Niet online
Dat heb ik dus al gedaan had alles op toestaan gezet (zoals ook al in de startpost staat ;) )

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

probeer eens een andere browser.. firefox ofzo misschien werkt dat!

Bedankt alvast

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Micha
  • Niet online
Ok bedankt voor verplaatsen maar is gebeurd na sp2 installatie dus.... dacht ik dat het daar mee te maken had dus pasde het volgens mij in windows forum maar ok.

Ik ga nu direct even firefox proberen

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:12

Tim Schuhmacher

abasios

Maak je gebruik van Kerio Personal Firewall? Die wil ook wel eens cookies blokken (web>Privacy>cookies)

[ Voor 6% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 30-09-2004 16:46 ]

• Micha
  • Niet online
Firefox werkt ook niet dus graag back move terug naar windows operating systems ;) want heeft dus met meer dan alleen ie te maken.

• Micha
  • Niet online
*KicK*

• Micha
  • Niet online
Dat word de 3de van mij achter elkaar :P

Heb het probleem zelf opgelost op de 1 of andere manier had windows een xp professional sp2 udate gedaan op een home edition (kwam er achter door blauwe streepjes bij laden windows :P) Dus heb de installatie ongedaan gemaakt.

Weet iemand hier hoe ik aan de goeie updat kom want hij download dus verkeerde :?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:11

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Downloaden van de Microsoft-site?

Rail Away!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
micdis, let in het vervolg even op de tijden: je kickte binnen 24 uur :)

• Micha
  • Niet online
G33rt schreef op 03 oktober 2004 @ 12:34:
micdis, let in het vervolg even op de tijden: je kickte binnen 24 uur :)
Geert, Let jij in het vervolg even op de datum dan ;)

micdis schreef op [b]Saturday[/b] 02 October 2004 20:14:

micdis schreef op [b]Thursday[/b] 30 September 2004 23:45:

[ Voor 103% gewijzigd door Micha op 03-10-2004 12:58 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke update precies? De meeste updates zouden toch wel moeten werken op Pro en Home.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Micha
  • Niet online
Sp2 updat kan er niets aan doen dat dit topic in software staat een verdwaalde mod dacht iets slims te doen ;).

Heb al topic report gedaan maar daar word niet naar gekeken blijkbaar :?

[ Voor 30% gewijzigd door Micha op 03-10-2004 13:00 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Kick: iets zegt me dat het niet helpt om zo met bold tekst schreeuwerig te verwijzen naar datums, en dan ook nog eens de (IMHO best terechte) tweede kick met vervolgvraag na < 24 uur weg te laten :P

TR: daar wordt zeker wel naar gekeken (zie ook LA), maar worden natuurlijk niet altijd of meteen opgevolgd. Ik wilde G33rt zelf er weer even naar laten kijken, maar nu laat je het op deze manier wat te veel offtopic gaan dus verplaats wel even. Dat het eerst naar SA ging was niet meer dan logisch, het had met de info die je gaf niets in WOS te zoeken. Verdwalen in zijn eigen forum zie ik G33rt ook niet doen dus ik heb geen idee wat je met die opmerking bedoelde :? Nu wordt het idd. misschien weer wat anders en is de vraag wat zo'n update dan wel niet uitvreet op je PC.
Maar goed, ontopic ajb.

(Al zie ik nog niet wat een Ff cookie te maken heeft met SP2 als je firewall etc uitzet). Maar goed, OK :P SA --> WOS. Dus nog steeds: welke update? En staat niet in de beschrijving op microsoft.com dat het gewoon hoort te werken met beide versies?

Oeh en staat datum/tijd trouwens wel goed? <-- klassieke reden voor het niet kunnen krijgen van cookies: ze verlopen meteen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Micha
  • Niet online
Volgens mij komt deze move een beetje laat want heb het "opgelost"

Zoals ik een aantal posts hier boven al gezegd heb heb ik de sp2 installatie ongedaan gemaakt. Hierna werkt alles weer normaal. (dus kan niet aan de datum gelegen hebben)

Na de sp2 update werd ineens het laad streepje bij mijn bootscherm blauw en stond er niet meer home edition. Hierdoor dacht ik misschien is het wel de Sp2 update van professional op home edition waardoor er een probleem ontstaan is.

Moet nu dus alleen nog een goeie sp2 update vinden.

offtopic:
[quote]Kick: iets zegt me dat het niet helpt om zo met bold tekst schreeuwerig te verwijzen naar datums, en dan ook nog eens de (IMHO best terechte) tweede kick met vervolgvraag na < 24 uur weg te laten[/quote] Het 2de bericht was geen kick maar een melding dat het probleem tijdelijk is opgelost ;)

Het was btw mijn fout dat ik neit in de start post gemeld had dat dit alles gebeurde nas sp2 update :| Stond wel in topic titel maar ok

[ Voor 14% gewijzigd door Micha op 03-10-2004 13:31 ]

Pagina: 1