Hapering Muis

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Kheb een Logitech Mouseman wheel optical en die heeft bij gamen last van net ietsje lag, hij hapert heel ff en dan aim ik steeds mis (of juist soms net raak :P), wat dus heel erg irritant is.

Kdenk zelf dat ie iets vervuild is of gewoon stuk is (hijs al 2 a 3 jaar oud).
Hoe kan je zo'n optische muis nou t beste schoonmaken bij het optische gedeelte?
Wat zou eventueel anders het probleem kunnen zijn?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 13:18
je hebt er geen gekleurd matje onder liggen? mijn mouseman ifeel optical flipt als ie rood tegenkomt :)

anders zou ik de moederbord drivers eens opnieuw installeren als dat een usb muis is

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarschijnlijk kan je deze muis of op PS/2 aansluiten of op USB. Op welke poort zit ie aangesloten en maakt het verschil als je wisselt?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• dajuan
Je kan m op ps2 en usb aansluiten ja, maar ik werk via laptop, dus moet ie wel via usb.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij is al 2 a 3 jaar oud... heeft hij al die tijd op USB gedraaid, of doe je dat pas sinds kort?

Opzich zou het schoonmaken van de lens met een doekje prima moeten gaan. De ondergrond kan nog wel eens het probleem zijn. Vaak kan je gewoon aan de gang gaan met een simpel A4'tje, wat voor bijna elke optical muis prima werkt. Je kan 'm tijdelijk even plakken op de tafel, om zo nog even fatsoenlijk te kunnen gamen.

• dajuan
Hij heeft altijd op ps2 gedraaid op mn normale pc, kheb dan nu sinds anderhalve week mn laptop en draait nu op usb. Int begin ging t wel goed, maar nu sinds een paar dagen heeft ie een irri vertraging.
Pagina: 1