Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallow allemaal,

Onlangs heb ik kennis gemaakt met het programma Skype waarmee je gratis gesprekken kunt voeren naar andere leden in je lijst.
Nu zou ik het zeer handig vinden moest ik deze gesprekken ipv met een microfoon en boxen aan mijn pc, gewoon via mijn draadloze telefoon kunnen doen.
Ik heb reeds wat opgezocht op google maar kan hieromtrent niets vinden, maar volgens mij is de mogelijkheid er zeker om de telefoon ipv aan de telefoonlijn te hangen, hem aan mijn line-out en mic-in van mijn pc te koppelen.
enige suggesties?

Alvast bedankt

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Lijkt me aardig tricky. Is een draadloze (bluetooth) headset niks?

Verwijderd

Ik heb hier een Logitech Bluetooth-setje voor combi gebruik met Nokia 6600.
en samen met MSI-BT USB Stick heb ik deze na veel gerpruts met dit doel werkend
gekregen. Zuigt trouwens wel een hoop resources met die USB aansluiting. Tis mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
hm, daar zeg je iets, is misschien zo slecht nog niet, maar dan moet je wel binnen een berijk van 10 meter bij je pc blijven.

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 10:35

Goliath

hi ho silver... away

Sommige modems hebben toch een "aux" poort? Kan het daar niet mee?

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

Siemens komt met een Skype-Gigaset variant, zie hier
The Gigaset-Skype Internet telephony package will be available in September 2004 across Europe.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
er zijn genoeg usb apparaatjes die voor geluidskaart spelen, maar waar je een telefoon op aan kan sluiten.
Voorbeeldje is de Internetphonewizard.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
rac-on schreef op 29 september 2004 @ 21:38:
er zijn genoeg usb apparaatjes die voor geluidskaart spelen, maar waar je een telefoon op aan kan sluiten.
Voorbeeldje is de Internetphonewizard.
Dit was ong wat ik in gedachten had, ziet er goed uit, maar valt het wel te gebruiken ism skype, voor zover ik heb gelezen moet je blijkbaar bij een andere (betalende) VoIP provider abonneren
Pagina: 1