Toon posts:

opmaak briefpapier word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig voor het bedrijf van mijn vrouw een sjabloon te maken in word, waarbij de bedrijf gegevens rechts op de pagina komen in een kolom onder elkaar
wie kan mij daarbij helpen. Ik geef en vb.

1naam klant 2 3 Naam bedrijf
adres klant adres bedrijf
postcode postcode
etc

onderwerp

plaats

Geachte blabla

tekskkkl;dasfjlkjflkasjfaskldjfklasdjflkasjdflkasjflkasjddlkf stop-
etc

Wie kan mij helpen of aangeven waar ik verder info kan vinden heb al van alles gezocht. (google en tweak)

dank je

Verwijderd

Topicstarter
2 3 staan helemaal rechts op een of andere manier komt dit niet over ondanks spaties er tussen

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Wat wil je nu precies wat we doen? Een briefje typen in word en die online zetten? :/

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
een Text Box rechts neerzetten en daar die gegevens inzetten? Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik (en ik ben niet de enige)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:22:
2 3 staan helemaal rechts op een of andere manier komt dit niet over ondanks spaties er tussen
Zet de tekst tussen [code] tags

zie met
code:
1
 heb je spaties                                                handig hè :)

Code sluit je met [ /code ]
Verder kun je natuurlijk altijd een tabel maken van 0 pixels dik (die zie je dus niet, maar met opmaak is het wel handig). Veel gebruikt truucje binnen html-pagina's.

En nee, ik snap je ook niet helemaal :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet online alleen voor brieven en dergelijke.

Inderdaad een teksbox rechts neerzetten. En die tekstbox opdelen in twee verschilen uitlijn mogelijkheden.

Dus dan krijg tekstbox 1 brief , tekstbox 2 adres (naar rechts uilijnen) en dan laatste tekstbox 3 uitlijnen naar links.

Ik hoop dat de vraag nu duidelijker is!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:31:
Niet online alleen voor brieven en dergelijke.

Inderdaad een teksbox rechts neerzetten. En die tekstbox opdelen in twee verschilen uitlijn mogelijkheden.

Dus dan krijg tekstbox 1 brief , tekstbox 2 adres (naar rechts uilijnen) en dan laatste tekstbox 3 uitlijnen naar links.

Ik hoop dat de vraag nu duidelijker is!
Nee, nu is duidelijker wat jij wil dat het eindresultaat is. Maar niet wat je van ons wil.

Bedoel je dat we, zoals sjukke zegt, voor jou een Word-document moeten gaan opstellen? Dat is niet de bedoeling van dit forum, hier vraag je alleen dingen nadat je zelf veel geprobeerd hebt en het echt niet lukt. We leveren geen kant-en-klare oplossingen, alleen tips. Daarbij verwachten we ook dat je aangeeft op welk stukje je precies vastloopt en waarom. Zolang je dat niet vermeldt, zul je ws. hier niet veel verder worden geholpen... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Millennyum op 29-09-2004 21:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er hoeft niemand iets voor mij te doen alleen hoe maak je de tekstbox aan en hoe zorg je dat het uitlijnen naar de juiste zijde gebeurd.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:56:
Er hoeft niemand iets voor mij te doen alleen hoe maak je de tekstbox aan en hoe zorg je dat het uitlijnen naar de juiste zijde gebeurd.
Okee, da's nu wel een duidelijke vraag :) Alleen wel een beetje te basic...

Invoegen > tekstvak
tekstvak verslepen naar de gewenste positie
op het knopje 'rechts uitlijnen' (die met die horizontale streepjes) klikken.

Hoe moeilijk kan het zijn? :X

[ Voor 16% gewijzigd door Millennyum op 29-09-2004 22:21 ]

Pagina: 1