"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
afgezien van het feit of dit technisch haalbaar is, lijkt het me beter dat deze gewoon exclusief hier blijven. is namelijk veel leuker/gezelliger dan dat iedereen thuis zijn statsmail leestiisschots schreef op 29 september 2004 @ 21:33:
Ik weet niet of het bij GoT hoort, maar wat mij wel leuk zou vinden dat ik elke dag de stats die ik heb aangegeven per mail zou ontvangen.
Verwijderd
Geheel mee eens.Sequence schreef op 29 september 2004 @ 21:54:
[...]
afgezien van het feit of dit technisch haalbaar is, lijkt het me beter dat deze gewoon exclusief hier blijven. is namelijk veel leuker/gezelliger dan dat iedereen thuis zijn statsmail leest
Daarbij moet ik zeggen dat de stats op GoT toch leuker zijn.
Zelf bekijk ik de meeste stats al voordat ze gepost zijn en toch moet ik daarna op GoT ook weer kijken.
Verwijderd
en van mij mogen alle stats straks gewoon op wdo ..
Nou, dan heb je weer het feit dat er een dan een heel stuk gezelligheid mist rond de stats.. Of bedoel je op het forum.dutchpowercows.org?? Dat zou met niet zoveel schelen.. Misschien zelfs beter..Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 22:08:
vrouwen ? bier ? bananen voor sommige apen ??
en van mij mogen alle stats straks gewoon op wdo ..
Verder niet echt nieuwe ideeën voor GoT(/5)!
Kunnen we ook een nieuwe mod aanvragen ??DSmarty schreef op 29 september 2004 @ 22:47:
Ik zie hier het liefst Discussies over projecten, Statistieken maar ook wat humor. (zei het niet op HK-niveau)
Persoonlijk denk ik aan PM mogelijkheden (zal wel niet gebeuren) en... en.... pffff moeilijk
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
tvw
RSSiisschots schreef op 29 september 2004 @ 21:33:
Ik weet niet of het bij GoT hoort, maar wat mij wel leuk zou vinden dat ik elke dag de stats die ik heb aangegeven per mail zou ontvangen.
Tijdje geleden kwam ik een linkje naar een RSS-feed tegen van de meest recente DPCH's
link:
http://www.dutchpowercows.org/rss/dpch.pl
Die vind ik persoonlijk erg handig om ff snel de DPCH van een bep. project op te zoeken uit de berg andere topics
(* Loco-Motiv heeft geen vertrouwen meer in de search van GoT
Verwijderd
DSmarty schreef op 29 september 2004 @ 22:47:
Ik zie hier het liefst Discussies over projecten, Statistieken maar ook wat humor. (zei het niet op HK-niveau)
Ik heb dan ook nog steeds geen cartoon kunnen posten die weggemod werd hier....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 00:02 ]
Je ziet dan wat je die dag geflusht hebt, maar ook wat je de laatste week en laatste maand geflusht hebt in één tabel.
Bovendien kon je dan ook inloggen en zag je grafiekjes met je snelheid van de 2 mensen onder je en de 2 mensen boven je (totalen) en kon je ook zien of je juist ingehaald werd, of ging inhalen.
Maar dit is dus een woordje van een 'licht' statsverslaafde
Voorbeeld van grafiekje
Ik ben/was Just4Fun
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Probeer deze eens: http://www.dutchpowercows.org/dpch/pietje63 schreef op 30 september 2004 @ 00:36:
Misschien een manier om een vaste link te hebben naar een stat van een project.. zodat je hem in je favorieten kan zetten.
I'm not weird, I'm a limited edition
wist helemaal niet dat dit bestond (en nee zo nieuw ben ik nou ook weer niet
toch een verbetering, meer wap mogelijkheden om mn stats te zien (was er ooit/ nog altijd bij DF, toch?)
There can be only one.... en ik dan ??
Ja, maar dat is ongeveer hetzelfde als Dutch Power Cows ... schiet nog niet erg op, je moet elke keer weer op een linkje klikkenlowrider schreef op 30 september 2004 @ 00:40:
[...]
Probeer deze eens: http://www.dutchpowercows.org/dpch/
Was net aan het zeggen dat er eigenlijk iets als http://www.dutchpowercows.org/dpch/tsc moest zijn, blijkt dat dit al werkt
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Dat moet toch makkelijk maandelijks kunnen?Jive schreef op 29 september 2004 @ 23:52:
en uiteraard de ouwehoerstats ook jaarlijks terug laten komen ..[/ME] de top 100 /5 posters van het jaar enzow ...
[ Voor 13% gewijzigd door Fear-factoR op 30-09-2004 01:13 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Precies waar ik aan dacht.Pim. schreef op 29 september 2004 @ 22:49:
[...]
Persoonlijk denk ik aan PM mogelijkheden (zal wel niet gebeuren) en... en.... pffff moeilijk
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
http://poll.dezeserver.nl, met o.a. GoT layout?MarkB schreef op 30 september 2004 @ 09:32:
Pollsysteem hier op /5 (we pollen wat af de laatste tijd hier). Dit is aanwezig binnen react alleen het moet nog aangezet worden. Eventueel een subforum voor kleine projecten of eventueel gecombineerd met niet DC-projecten (Ecology bijvoorbeeld).
🌞🍃
Verwijderd
Daar hebben we al meerdere malen mee meegemaakt dat er gecheat werd (aka ineens heel veel onverklaarbare stemmen op 1 optie), dat willen we dus nietDataBeest schreef op 30 september 2004 @ 10:31:
[...]
http://poll.dezeserver.nl, met o.a. GoT layout?
Over subfora is al eens gesproken, de conclusie was dat het geen toegevoegde waarde heeft en meer nadelen dan voordelen kent.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Daar is WDO meer voor.spook schreef op 30 september 2004 @ 12:34:
De mogenlijkheid van alle projecten waar dpc leden aan meedoen de stats te posten en niet alleen van de goedgekeurde projecten.
Anders wordt het hier wel errug vol.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:21 ]
Verwijderd
Die lijkt mij ook wel wat.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:21:
misschien een mogenlijkheid om je eigen project (de meest recente) altijd bovenaan te hebben staan.
Al ben ik zelf bang dat die moeilijk haalbaar zou zijn.
Lijkt me toch overzichtelijker. Heb je ook links naar meerdere DPCH's van je eigen project op 1 pagina.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren, simpel om het feit dat er te weining topics zijn om 8 fora te vullen.NitroX infinity schreef op 30 september 2004 @ 14:35:
Enige wat mij te binnen schiet is een apart subforum voor elk project en dan verkassen van de categorie Softe Goederen naar een nieuwe Dutch Power Cows categorie.
Lijkt me toch overzichtelijker. Heb je ook links naar meerdere DPCH's van je eigen project op 1 pagina.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Dat is geen optie, het is een DPC-forum binnen Tweakers.net en geen losstaande DPC-portal die geheel op DPC is gericht.
Denk niet dat dit haalbaar is op GoT, maar misschien dat het wel een idee is voor op www.dutchpowercows.org ?Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:21:
misschien een mogenlijkheid om je eigen project (de meest recente) altijd bovenaan te hebben staan.
MaybePyrus schreef op 30 september 2004 @ 16:33:
[...]
Denk niet dat dit haalbaar is op GoT, maar misschien dat het wel een idee is voor op www.dutchpowercows.org ?
Maar dan moet je even wachten op het "[WDO] Wensen en Ideetjes"-topic
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
De overall posities van dpc binnen de projecten en de dagelijkse positie, het totaal aantal leden per project en hoeveel daarvan actief zijn.
Een weergave over hoe het gaat per project, stijgende / dalende trend (grafiekjes)
"Mijlpaal tijden", dus wanneer de mijlpalen gehaald zijn.
Nieuws stukjes per project?
Links naar de officiele websites en andere stats websites en FAQs.
etc..
Kortom: Een overzicht van hoe DPC het over het algemeen doet.