Toon posts:

[Outlook 2003] Pst bestand weg, wel een ost importeren?*

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben dus het .pst-bestand van MS Outlook 2003 kwijt!
Ik heb nog wel het .ost-bestand. Kan ik deze op de één of andere manier converteren naar een .pst-bestand? Ik weet dat er software te koop is om dit te doen, maar dat worden vrij prijzige aangelegenheden. Is er dan ook een ander manier om mijn data weer terug te halen?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nieuw outlook profile maken, en dan offline mappen instellen, deze mappen verwijzen naar je .ost file en klaar

A wise man's life is based around fuck you

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:56
Ik verplaats die topic even naar "Software Algemeen" aangezien outlook weinig met Windows te maken heeft. Het is een goed idee om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got even door te lezen, hier zie je wat wij van jou verwachten als user op got :).

Verwijderd

Een .pst bestand is een mailarchief. Weg is weg.
Een .ost bestand is een kopie van de mailbox op de server. Zolang de mailserver zelf nog bestaat, kan een .ost opnieuw genereerd worden.
Indien de mailserver weg is, kun je nog offline opstarten met outlook, een .pst bestand aanmaken en de inhoud van de .ost naar de .pst kopieren.
Een .pst kan in elke outlook aangekoppeld worden, en een .ost niet (ten minste niet met outlook 2000/XP)

Let op:
[html][norml][/norml][/html]