Toon posts:

goede combinatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor iemand een computer samenstellen, en ik dacht aan de volgende combi

Duron 800
GeForce MX
128 MB
30 Gb Seagate Barra-2 7200

Ik hou zo`n 300,- over en ik vroeg me af waar ik het beste in kan stoppen van de vier, de rest van de hardware is niet relevant.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je houdt van gamen, zou ik alle 300 piekjes stopen in een Geforce 2 :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Stop het dan gewoon in je zak. Kweenie wat je nu eigenlijk wilt, maar die computer gaat wel weer een paar maandjes mee.

Verwijderd

andere hard-disk, seagate staat niet bekend om qualitijd

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat een gelul over seagate en geen kwaliteit. ze zijn wel nog steeds marktleider. maar goed, je kan er ook een moederbord bij kopen misschien?

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 02:29 schreef smvs het volgende:
wat een gelul over seagate en geen kwaliteit. ze zijn wel nog steeds marktleider. maar goed, je kan er ook een moederbord bij kopen misschien?
Ja dus, IBM was ook lange tijd marktleider van de PC, en Compaq ook, dat zegt niks, meer een beetje goede PR en een stapeltje contracten met de grootste OEMs zoals Dell ben je zo marktleider :)

Ik zou een IBM nemen, of een Maxtor, beide uitstekende keuzes, en ik zou zowiezo nooit genoeg hebben aan 30GB ;)

Verwijderd

grotere HD,seagate is op dit moment een uitstekende schijf,zit gewoon laatste techniek van IBM in dus wake-up.lees tweakers net eens wat vaker/beter had je kunnen weten.sinds +/- 1 1/2 jaar ofzo.

Verwijderd

Gebruik die 300 piek om een keer naar de hoeren te gaan ofzo. :o

Nee das onzin natuurlijk |:(
Die pc gaat inderdaad wel ff mee zo.
Wees slim en verwen je vriendin een keertje en niet de pc, hoef je daarna ook niet meer naar de hoeren *D

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
meer een beetje goede PR en een stapeltje contracten met de grootste OEMs zoals Dell ben je zo marktleider
je wordt echt geen markleider met een produkt dat niet goed is. ik zeg niet dat je produkt moet uitblinken maar als het niet deugt dan red je het echt niet. en je noemt als voorbeeld ook compaq, compaq is voor de elite die op deze site komt natuurlijk geen goede keus, maar voor een hoop mensen wel omdat je wel een beetje weet wat je krijgt. natuurlijk is zo'n ding veels te duur voor wat je ervoor krijgt maar een compaq computer op zich is geen verkeerd apparaat naar mijn idee (ze hebben er echt verstand van bij compaq, ze maken bijv de alpha cpu)
en ik zeg dat je weet wat je krijgt omdat dat bij de gemiddelde computerboer op de hoek helemaal niet zo is, je weet niet wat voor qualiteit die levert (ik hoor weleens van die gevalletjes van cpu coolers waar het afdek stickertje van de 'koelpasta' niet is afgehaald en goh hoe kan het nou dat ie crasht?)

Verwijderd

<never send>
Wat een geouwehoer.
Jullie dwalen een beetje af van de topic... Mijn opmerking was dan nog van enig nut (op dat hoeren gedoe na dan, hmm dat was eigenlijk de hele opmerking... uhm ja laat maar!)
</never send>

Verwijderd

Ik zou gaan voor een tbird1000 :)
en als je veel games speelt dan een dikkere videokaart.

Ik heb een tbird900@1000 en een geforce2mx en spellen lopen bij mij als een trein :) maar.. ik heb dus nog nooit met een GTS2 gespeeld.

Verwijderd

Wat voor moederbord heb je er nu bij zitten? Als je er nu een MSI K7T - Pro er bij hebt zou ik voor 100,- meer de Asus A7V kopen en als diegene wil gaan overclocken een goede cooler... :P
Als ie meer een spelletjes fannaat is dan zou ik een GF2 GTS kopen i.p.v bovengenoemde.

Suc6

Greetz

Verwijderd

Ik zou het gewoon bij de msi-k7tpro2(a) houden, waarom 100piek meer uitegeven, ik ken veel mensen incl ik zelf die dit moederboard hebben en een snel en retestabiel systeem hebben
Pagina: 1