Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
jeb.
en dan heb je kans dat je nog een grote toegestuurd krijgt
Dus wel ff opletten, maar je kan natuurlij ook je leverancier even bellen morgen...
en dan heb je kans dat je nog een grote toegestuurd krijgt
Dus wel ff opletten, maar je kan natuurlij ook je leverancier even bellen morgen...
ping 127.212.23.124
oh dan kan ik het beste asus bellen dus 
ik had net de accu geheel leeg getrokken zegmaar echt dat de laptop uitging. toen heeft ie 15min geladen ik zet laptop aan en het gaat nog 5min goed hij komt niet verder dan 30% ofzo
beetje vaag
ik had net de accu geheel leeg getrokken zegmaar echt dat de laptop uitging. toen heeft ie 15min geladen ik zet laptop aan en het gaat nog 5min goed hij komt niet verder dan 30% ofzo
beetje vaag
accu is gewoon stuk; er zit meen ik best wat electronica in de accu, en dat is dan gewoon helaas niet heklemaal lekker.
Ik begreep van wibblemoo dat de asus hotline niet altijd even lekker werkt; ik zou bovendien je leverancier eerst bellen, die is tenslotte verantwoordelijk...
Ik begreep van wibblemoo dat de asus hotline niet altijd even lekker werkt; ik zou bovendien je leverancier eerst bellen, die is tenslotte verantwoordelijk...
ping 127.212.23.124
nou heb contact gehad met asus vanmiddag.
asus zegt het prima te vinden als ik het opstuur hun konden zorgen voor een pick-up dat er iemand kwam en het ding ophalen enzo maare de laptop willen ze er ook bij hebben
vet vaag vind ik dat heb em nog geen 24 uur in me bezit toen ik belde. en ja zegt asus als u batterij alleen wilt opsturen moet u wel zelf de vervoerskosten betalen:S echt heel raar en ben het er zeker niet mee eens.
asus zegt het prima te vinden als ik het opstuur hun konden zorgen voor een pick-up dat er iemand kwam en het ding ophalen enzo maare de laptop willen ze er ook bij hebben
Pagina: 1