Om mijn trage xp1600 te vervangen heb ik een 2500+ mobile gekocht. Hij wil echter alleen maar opstarten met een multiplier van 6, als ik deze probeer te verhogen naar bijvoorbeeld 7 of 8 start hij nog wel op maar gebruikt hij toch de multiplier van 6x. Met deze multiplier van 6x doet mijn computer het perfect en kan ik ook de fsb verhogen maar aangezien de fsb niet hoger wil dan 150 zit ik maar met 900 mhz te kijken... das niet echt snel natuurlijk!!!
Gebruik ik een andere multiplier, bijvoorbeeld 10 of 14 wat de processor eigenlijk aan moet kunnen blijft hij weer hangen.
Mijn vraag is dus of de processor kapot is of mijn mobo deze processor niet ondersteund. Dacht namelijk dat deze processor op elk socket A mobo zou moeten werken....
Gebruik ik een andere multiplier, bijvoorbeeld 10 of 14 wat de processor eigenlijk aan moet kunnen blijft hij weer hangen.
Mijn vraag is dus of de processor kapot is of mijn mobo deze processor niet ondersteund. Dacht namelijk dat deze processor op elk socket A mobo zou moeten werken....