[XP+SP2] Buffer overrun detected!

Pagina: 1
Acties:

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:05
Ik heb dus een probleem erbij sinds het installeren van SP2..

Zodra er iemand wil inloggen op mijn ftp server (serv-u). Krijg ik dankzij mijn Norton Antivirus/SP2 de melding dat er een inbound access is en of ik dit wil toestaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/nort.JPG

Als ik op "toestaan" klik dan krijg ik daarna meteen deze melding

Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/fout.JPG

en kan men nog steeds niet binnen komen. Weet iemand wat dit probleem is. Ik heb overal gezocht niets nuttigs gevonden. Ik heb wel in een aantal forums gelezen dat dit probleem bij sommige mensen ook voorkomt met IE maar dat ik bij mij niet het geval...

[ Voor 6% gewijzigd door DaTiezl op 29-09-2004 20:56 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-04 09:23

Ryceck

Constants and Variables

En als je in Norton de betreffende Serv-U map/executable in je excludes zet?
Dan scantie hem niet, en zal je ook die melding niet krijgen. Geeftie dan ook die Buffer-overflow error?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Probeer eens een andere server? Ik heb altijd Serv-U gebruikt maar ben nu over op FileZilla... Ik vond het al een geweldige client maar ook de server is top :)

Probeer het alleen eens om te zien of het probleem dan blijft bestaan of niet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je je Norton wel geupgrade na het installeren van SP2? Voor zover ik weet was Norton niet volledig compatible met XP SP2 en moesten er een update voor geinstalleerd worden? :)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 12:09
Volgens mij is NAV2005 gewoon compatible met XP-SP2 hoor. Ik heb hier tenminste geen problemen ondervonden

Verwijderd

Ik kan me anders ook herinneren dat er voor Norton updates zijn uitgebracht specifiek voor SP2. :)

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:05
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:56:
Ik kan me anders ook herinneren dat er voor Norton updates zijn uitgebracht specifiek voor SP2. :)
En ik kan em maar niet vinden... :s

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 22:25

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Niet voor NAV 2005 (Speciale SP2 updates), ja 2, symevent update en voor de eng versie een WMI update.
En aangezien worm detection niet in oudere versies zit, zal het daar wel niet aan liggen.

(die bovenstaande updates kun je overigens krijgen door live update te runnen)

[ Voor 5% gewijzigd door SithWarrior op 30-09-2004 15:02 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Heb hetzelfde gehad met Azureus (Bittorrent Client) in combinatie met NAV2005NL. Had net hiervoor de Engelse versie NAV2005 en daar was het niet bij. Met Azureus krijgt Norton opeens een hoop aanvragen te verwerken.

Kreeg ook na het toestaan van javaw.exe (Azureus draait op basis van Java) de buffer overrun melding van Norton (ccapp). Bij mij is het opgelost door bij opties van de 'Beveiliging tegen internetwormen' C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_05\bin\javaw.exe alles te laten toestaan.
Pagina: 1