Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Hangt er van af; dmv van een serverside actie of dmv een clientside actie.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Googlen op: .htaccess redirect
Googlen op: meta-refresh
Of bij je registrar een redirect instellen.
Googlen op: meta-refresh
Of bij je registrar een redirect instellen.
Is het clientside eenvoudig mogelijk? Ik kan het serverside regelen, maar dat gaat denk ik dagen duren terwijl ik de redirect voor het weekend klaar moet hebben.... ahum...
het is dus de bedoeling dat als het adres (zonder serverruimte etc.) ingetypt wordt, deze doorgeredirect wordt naar het adres met serverruimte... ik kan dus niks uploaden naar dat adres...
Kwestie van de nameservers naar het juiste IP laten verwijzen. Bel je registrar eens op.ergodyne1 schreef op 29 september 2004 @ 20:20:
het is dus de bedoeling dat als het adres (zonder serverruimte etc.) ingetypt wordt, deze doorgeredirect wordt naar het adres met serverruimte... ik kan dus niks uploaden naar dat adres...
Dan moet je je hoster een schop geven dat hij een DNS aanpassing moet doen.ergodyne1 schreef op 29 september 2004 @ 20:20:
Zonder uploaden is geen enkele scripting oplossing, serverside of clientside, mogelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door gorgi_19 op 29-09-2004 20:24 ]
Ah dus moet ik het toch via die %#^% -holes doen...
shit zeg...
tsja, zo werkt internet nu eenmaal...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()