Ik wil een dualscreen opstelling maken.
Het mooiste is natuurlijk 2 gelijke monitoren, logisch...
Aangezien het budget niet altijd toereikend is om 2 vette TFT's naast elkaar te gaan zetten, wilde ik het maar eerst met CRT's proberen
da's helemaal makkelijk, want die heb ik al een paar
Nu kwam ik een 17" CRT monitor tegen, die heel interessant zou zijn...
Ik heb namelijk het 'broertje' van die monitor al thuis staan...
Qua behuizing enzo precies dezelfde monitor;
Enig probleem: De mijne is een Flatscreen en die in de aanbieding niet
Wat ik me nu dus afvraag:
Als ik ze naast elkaar zou zetten, en dus op beide gelijk werk, valt er dan iets te merken van het verschil in beeldbuis?
het zou namelijk best kunnen dat als je 2 verschillende schermen zo dicht naast elkaar hebt staan en op beide kijkt, dat het heel vervelend wordt, of gaat irriteren op je ogen...
Ervaringen?
Ik kan namelijk wel een eigen flatscreentje ernaast gaan zetten, maar die zou dan 15" zijn, en dan is 2 gelijke toch toffer
Maar als het niet fijn lijkt te zijn, dan is het natuurlijk weer zonde van 't geld...
Het mooiste is natuurlijk 2 gelijke monitoren, logisch...
Aangezien het budget niet altijd toereikend is om 2 vette TFT's naast elkaar te gaan zetten, wilde ik het maar eerst met CRT's proberen
da's helemaal makkelijk, want die heb ik al een paar
Nu kwam ik een 17" CRT monitor tegen, die heel interessant zou zijn...
Ik heb namelijk het 'broertje' van die monitor al thuis staan...
Qua behuizing enzo precies dezelfde monitor;
Enig probleem: De mijne is een Flatscreen en die in de aanbieding niet
Wat ik me nu dus afvraag:
Als ik ze naast elkaar zou zetten, en dus op beide gelijk werk, valt er dan iets te merken van het verschil in beeldbuis?
het zou namelijk best kunnen dat als je 2 verschillende schermen zo dicht naast elkaar hebt staan en op beide kijkt, dat het heel vervelend wordt, of gaat irriteren op je ogen...
Ervaringen?
Ik kan namelijk wel een eigen flatscreentje ernaast gaan zetten, maar die zou dan 15" zijn, en dan is 2 gelijke toch toffer
Maar als het niet fijn lijkt te zijn, dan is het natuurlijk weer zonde van 't geld...
[ Voor 3% gewijzigd door Chillz op 29-09-2004 20:14 ]
Leeg - Sinds 20180907