Toon posts:

ati catalyst controle center geeft fout met installeren en .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net version 1.1 geinstalleer ati catalyst drivers 4.9

daarna de CATALYST Control Center geinstalleerd die geeft maar installeert verder

maar hij doet het dus niet

hoe kan dat

heb ze samen gedownload geinstalleerd

los van elkaar

maar werkt dus niet

iemand?

groetjes

jeroen

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 09:32
EN om welke videokaart gaat het? En welk OS? Welke foutmelding? Wat heb je zelf al gedaan? Waar heb je naar gezocht? etc...

Oftewel: Meer info graag!

offtopic:
Volgens mij doet je toetsenbord het ook niet helemaal. Ik zie allemaal rare enters waar ze niet horen?

[ Voor 48% gewijzigd door JeroenG op 29-09-2004 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp
pentium 4 3.0 ghz

krijg melding kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). klik ok om de toepassing te beindigen

heb een saphire ati pro 9800 (de zonder doos versie)

heb nieuw en nog weinig ervaring met ati

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 09:32
Op de eerste pagina met google vind ik dit:

Errors When Running Program
"The application failed to initialize properly (0xc0000135)."

seen on Windows XP

"The application failed to initialize properly (0xc0000135). Click on OK to terminate the application"

Applications written for the .NET Framework require the .NET Framework to be installed on the computer where the application or control runs. The .NET Framework redistributable package is available as a stand-alone executable file, Dotnetfx.exe. You can download this from Microsoft at:

http://msdn.microsoft.com.../829/msdncompositedoc.xml

Met andere woorden: .Net installeren...

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik al lang gedaan dat staat ook op de driver site dat je die moet downloaden
dus dat kan het probleem niet zijn

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:42

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb dat gisteren dus gedaan. Eerst Control Centre geinstalleerd, toen kwam die error. Via Windows Update Net 1.1 gedownd en daarna een update ervan (ook via Win Update) en toen deed ie het gewoon hoor.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ff een heel ander vraagje,

Waarom wil je uberhaubt Control Center installeren :? Het neemt 30 mb schijfruimte in beslag, voegt weinig tot niks toe aan de makkelijkheid om driver instellingen te veranderen....

Maar als je van die foutmelding af wil zijn, kan je ook bij Start-->uitvoeren/run-->msconfig-->Opstarten/startup ff de app uitvinken. Kan je meteen verdere dingen die je niet wil opstarten uitvinken :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

ik heb ook die foutmelding en .NET framework geinstalled maar krijg nog steeds die foutmelding wat moet ik doen??
Pagina: 1