Ik heb een probleempje. Een oud-collega van me die niet in de buurt woont heeft een probleem met een spy bar in IE. Nu heb ik hem de FAQ van GoT en hem talloze tips gegeven en gestuurd over het removen en voorkomen van Spyware etc.
Ik heb er zelf inmiddels ook aardig wat tijd ingestoken, maar het grote probleem is, dat ik niet weet wat de naam is van de blauwe bar. De grijze is inmiddels al weg maar die blauwe bar onderin kan ik nergens plaatsen.
Het verschillende progs geprobeerd waaronder Hiijack this, Spybot, Ad-Aware en nog wat anderen uit de FAQ.
Maar waar komt dit in hemelsnaam vandaan? Heb ook hier gezocht op
*blauwe bar
*msn bar
*vreemde spybar
*rare searchbar
En op nog 50 varianten. Zo ziet ie er uit (onderste bar dus)

Hij lijkt mij persoonlijk nog het meest op een standaard MSN bar die je kan installeren van hun site ofzo. Maar ben hem nog nooit eerder tegengekomen en op de site kan ik zo niets vinden. Wat ook nog zou kunnen is dat de bar is meegekomen met een of ander freeware progje ofzo. Help me out...wtf is dit....
Ik heb er zelf inmiddels ook aardig wat tijd ingestoken, maar het grote probleem is, dat ik niet weet wat de naam is van de blauwe bar. De grijze is inmiddels al weg maar die blauwe bar onderin kan ik nergens plaatsen.
Het verschillende progs geprobeerd waaronder Hiijack this, Spybot, Ad-Aware en nog wat anderen uit de FAQ.
Maar waar komt dit in hemelsnaam vandaan? Heb ook hier gezocht op
*blauwe bar
*msn bar
*vreemde spybar
*rare searchbar
En op nog 50 varianten. Zo ziet ie er uit (onderste bar dus)

Hij lijkt mij persoonlijk nog het meest op een standaard MSN bar die je kan installeren van hun site ofzo. Maar ben hem nog nooit eerder tegengekomen en op de site kan ik zo niets vinden. Wat ook nog zou kunnen is dat de bar is meegekomen met een of ander freeware progje ofzo. Help me out...wtf is dit....
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -