AGP 2x of 4x really such a big deal..

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb een vraagje..krijg mijn systeem op GEEN enkele manier op AGP4x mode terwijl mijn mobo+videokaart het WEL ondersteunen :-( en nu ik dus noodgedwongen op 2x draai heb een stuk lagere 3dmarksz score..scheelt +-300a400 markjez..maar komt dit nu omdat ik op 2x ipv. 4x draai, of doe ik iets anders verkeerd... [heb by tha way de 6.31 drivers installed]
THNX

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Met die Asus V7700 van je?
Hmm... 300a400 3D-Marks is wel errug weinig ja.
Niet getreurd, het moet ergens anders aan liggen dan je AGP 2x of 4x setting, mijn Diamond Viper V770 (32 MB AGP) doet 1433 ongeveer (ik dacht 800x600 alles 16-bit) en is ook maar AGP 2x omdat mijn mobo geen 4x ondersteunt (Viper770 ondersteund is wel 4x)

Verwijderd

Nieuwe bios flashen, raad ik je aan. Eigenlijk ligt het aan je mobo, bij sommige moet je agp 4x via jumpertje zetten, anderen gaan weer softwarematig. Check anders de site van je mobo voor meer info.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[off-topic]

Valt me op dat velen zich in het Engels uitdrukking

[/off-topic]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Mijn mainbord en graphics card supporten wel AGP 4 times. Maar draait gewoon op 2 times
Scheelt almost nix bij mij, AGP 2x is zelfs faster :?

Verwijderd

Ik heb ook die mobo/video combinatie. Heb je wel de speciale drivers geinstalleerd voor de 815 chipset??? anders loopt t zaakje iid zwaar kut>!!!!!!!!

Verwijderd

Bij mij loopt t zonder probs op 4x agp hoor. Welk bios heb je? ik heb trouwens de ASUS CUSL2, dus niet de -c, maar dat scheelt niks.

Heb je vragen hoe ik dingen heb staan, zeg t maar ff..

Verwijderd

Hmmm ik zie net dat je je proc. op 966 hebt staan. Je weet dat pci en agp t wat zwaarder te voorduren hebben dan he? Misschien (?) moet je t eerst es proberen als je je proc op 800 hebt lopen.

• Knightwolf
Op m'n werk hebbik een Abit KT7 met een Duron 600 en de video is een Diamond Stealth III S540 32 MB AGP en alles ondersteunt de AGP 4x, maar met 4x lopen alle 3D-beelden zwaar schokkerig en soms gewoon helemaal vaag. Niet dat het de bedoeling is dat 3D-dingen gedraait moeten gaan worden, maar dat weet ik uit test-ervaringen, omdat ik natuurlijk wel wil dat alles goed werkt >:).
Alles gaat nu op AGP 2x en nu loopt het nog wel even schokkerig, maar niet meer vaag of zow.....

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb ooit eenz de hele zooi op AGP4x lopen gehad..maar toen heb ik win opnieuw geinstalled en heb hem noet meer op 4x gekregen..misschien door al dat gekut met die drivers, heb by tha way dual boot met win2k, en ik heb geen score van 300/400, dat scheelt het heb een score van 6300 [en op 4x 6700, 2xen videokaart ge-oc-->7000]

Ohh ja AIr Head ken je me vertellen why ik m'n geheugen niet op 133 krijg lopen!? komt dit door de FSB boven de 145??! zo ja, hoe weet ik dan hoe snel het wel loopt?? gewoon op 100? of ken je dat bereken..

Verwijderd

Hmm...........heb sinds kort ( gisteren :) ) een MSI K7T pro2-a + Duron 800 en heb toen ff 3dmark2000 erop gepleurd ,kreeg een score van 2385, met mijn Diamond Viper V770 :?

Verwijderd

Ja, sorry hoor, maar wat een slecht taalgebruik hier zeg. Leer eens nederlands of leer typen. Tering he...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn CUSL2-C en Geforce DDR.

Win98/Me of Win2k Maakt nix uit. Alleen AGP2x (en in het bios staat AGP4x aan):?

Heb ook het nieuwste asus bios (1005 beta 6) en dat is al bagger genoeg :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 11:48 schreef da-Lynx het volgende:
Ja, sorry hoor, maar wat een slecht taalgebruik hier zeg. Leer eens nederlands of leer typen. Tering he...
Tering hé bedoel je zeker ?? :P

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 13:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

tis toch dacht ik algemeen bekent dat tweakers/nerds onwijs zlecht zijn in typen/gramatica :) en who cares als iemand vat wat je bedoelt wat maakt die d of t dan uit :)

blup

• Knightwolf
... Dit is het Off-Topic forum niet... ;)

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Ja en nederlands schrijf je dus met een HOOFDLETTER *D Je hebt verder wel gelijk meneer neerlandicus :) Maar zolang ze nog te volgen zijn vind ik het best zo.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 13:32 schreef AirHead het volgende:

[..]
Tering hé bedoel je zeker ?? :P
Je bedoelt zonder twijfel "tering hè".

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Tuberculose, hé.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Pagina: 1