[Illustrator CS] Huh waar is de toolbox?

Pagina: 1
Acties:

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:50
Ik heb zojuist Illustrator CS geinstalleerd en ben nu heel m'n toolbox kwijt. Opnieuw installeren helpt niet, verwijderen en opnieuw installeren maakt ook weinig uit. Ik zal wel iets heel erg stoms over het hoofd zien, maar het is nogal lastig werken als dat schermpje verdwenen is... iemand een idee?
Photoshop CS werkt trouwens wel gewoon zoals het hoort.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44
Is dat niet gewoon windows -> workspace -> Resette pallete locations?

• jsiegmund
Ik neem aan dat je Window bedoeld, maar daar heb ik alleen maar Attributes, Info en Type, en die staan al open...

Ook wel opvallend trouwens; keyboard shortcuts doen ook helemaal niks? Er stond op de Adobe site wel een stukje wat hier op lijkt, maar dat zou verholpen zijn met het juist zetten van de plugin directory, en die staat al goed.

[ Voor 51% gewijzigd door jsiegmund op 29-09-2004 19:06 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Gooi je preferences weg als niets anders schijnt te helpen. Kan ook tijdens opstarten met toetsencombi > google.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik heb geen Illustrator, dus vergeef me als ik iets doms zeg.

Heb je al eens op [Tab] gedrukt?

Zoef

• jsiegmund
OzBoz schreef op 29 september 2004 @ 19:47:
Gooi je preferences weg als niets anders schijnt te helpen. Kan ook tijdens opstarten met toetsencombi > google.
Held! Dat helpt inderdaad prima... TABben had ik natuurlijk al geprobeerd ja :) Raar dat die preferences niet weggegooid worden als je het programma eraf haalt.
Pagina: 1