Hoi!
Ik begrijp dat dit aan alles kan liggen.. Maar mischien hebben jullie nog tips voor me. Ik heb onlangs m'n oude systeem weer in elkaar gezet:
-Asus uhh.. dinges mobo
-PII 266 cpu
-64MB RAM
-Stealth II 4 MB
-Monster 3D II 16 MB
-SB AWE 64
Getest heb ik Alien versus Predator, GTA2 en Half-Life. De eerste 2 draaien erg vloeiend, en ook wat ik gewend was van m'n oude systeem. Echter: Half-Life draait er enorm bagger op. Ik mag van geluk spreken als ik 12 fps haal in 640*480 en het meerendeel van het spel zit het gewoon te laden.. Eerst moest ik ook het volgende doen omdat ie de error message 'mode not supported' gaf: In de gldrv dir moest ik in drvmap.txt het volgende zetten:
Default Default
3dfxVGL.dll 3Dfx OpenGL for Voodoo 1, 2 & Rush
gldrv/3dfxgl.dll 3Dfx Mini Driver
En nu werkt ie dus wel.. Maar enorm bagger
Iemand tips of suggesties? Alvast heel erg bedankt! Want dit moet beter kunnen!
-Bluppie
Ik begrijp dat dit aan alles kan liggen.. Maar mischien hebben jullie nog tips voor me. Ik heb onlangs m'n oude systeem weer in elkaar gezet:
-Asus uhh.. dinges mobo
-PII 266 cpu
-64MB RAM
-Stealth II 4 MB
-Monster 3D II 16 MB
-SB AWE 64
Getest heb ik Alien versus Predator, GTA2 en Half-Life. De eerste 2 draaien erg vloeiend, en ook wat ik gewend was van m'n oude systeem. Echter: Half-Life draait er enorm bagger op. Ik mag van geluk spreken als ik 12 fps haal in 640*480 en het meerendeel van het spel zit het gewoon te laden.. Eerst moest ik ook het volgende doen omdat ie de error message 'mode not supported' gaf: In de gldrv dir moest ik in drvmap.txt het volgende zetten:
Default Default
3dfxVGL.dll 3Dfx OpenGL for Voodoo 1, 2 & Rush
gldrv/3dfxgl.dll 3Dfx Mini Driver
En nu werkt ie dus wel.. Maar enorm bagger
Iemand tips of suggesties? Alvast heel erg bedankt! Want dit moet beter kunnen!
-Bluppie