Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop scherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er veel dingen hier over de laptops scherm's gaat. Maar ik wil het even echt duidenlijk voor me hebben.

Ik zou graag een laptop scherm in mijn systeemkast willen maken. Maar wat zou ik dan kunnen doen?
- Als 2de scherm dienen
- Of kan ik daar andere dingen mee tonen onder het computeren, via software

En wat heb ik dan precies nodig:
een laptop scherm
een vga kaart
wat kabels etc..

Is het dan mogenlijk om gewoon je bestaande video kaart te laten zitten en zo'n oude er bij doen ( volgens mij had ik dat ergens begrepen) en daar je scherm aan soldereren

Ik zou graag nog wat reactie willen hebben. Ook als je nog een laptop scherm thuis hebt ligen en die ik ergens op kan sluiten zodat ik altijd de goeie hebt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Sommige oude schermen kan je idd aan een oude kaart solderen. Maat het topic waar je aan refereert geeft duidelijk aan dat je het niet als tweede monitor zomaar ff in windows kan gebruiken. Daarvoor zal je toch echt een normale TFT moeten gaan gebruiken.

Maar ik denk dat je beter voor het volgende topic kan gaan.
Dat werkt beslist en bespaart je een hoop geld, ellende en teleurstellingen over het eind resultaat.

[rml][ HOWTO] ps one lcd in pc[/rml]

Of je moet beslist een groter scherm willen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:51:
Ik zou graag een laptop scherm in mijn systeemkast willen maken. Maar wat zou ik dan kunnen doen?
- Als 2de scherm dienen
- Of kan ik daar andere dingen mee tonen onder het computeren, via software
Klinkt misschien een beetje raar maar ik zou het zelf enorm handig vinden om zoiets dus als zijpaneel op je computer te hebben zitten.
Je hebt dan de computer dwars voor je staan. Je kan op die manier zowel bij de voorkant als de achterkant.
En als je naar een LAN gaat dan hoef je ook geen koeiebeest van een scherm mee te nemen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Daarover is echt genoeg te vinden als je de search gebruikt en de FAQ leest :). Succes.

Dit topic is gesloten.