[8mbit] Providers

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 22:48
Het zit zo, ik wil 8 mbit hebben maar mn pa niet .. ik wil nu een zo goedkoop mogelijk abbo uitzoeken waarmee hij accord kan gaan. Bijvoorbeeld dat ik per maand 10 euro bij leg. B)

We hebben nu Cistron 1024/512 voor 42 euro per maand. Zijn er uberhaupt providers die 8 mbit voor iets van 50 a 55 euro leveren?

Zo ja, zijn die een beetje goed? Mn pa wil namelijk wel een stabiele verbinding hebben, net zoals we nu hebben Cistron. _/-\o_

Wat ik graag van de mensen hier zou willen weten, is wat jullie hebben (voorkeur 8 mbit gebruikers natuurlijk) en of het stabiel is etc.

Wat ik ook zo willen weten, waar de snelheid nou afhankelijk is van 8 mbit. Ik zelf zit 1800 mtr bij de centrale vandaan. Ik had gehoord dat het signaal vanaf 2 km slechter werd oid .. |:(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
Bij langere Afstand is er meer kabel nodig om de afstand te overbruggen. En meer kabel betekent meer verlies ;). Trouwens ik vind het abbonement wat je nu hebt vrij duur, ik heb chello (2400/384) en betaal 50 euro per maand. Dus kijk is rond op www.adslmetacrawler.com?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, kijk eens op verschillende ADSL vergelijkers, zoals adslmetacrawler.nl. Het is belangrijk uit te zoeken welke netwerken er beschikbaar bij je zijn.
Enkele goedkope waar GoT topics over lopen:
Goedkoop ADSL van Compuserve (Tiscali netwerk)
[rml][ DutchWeb] Goedkoop ADSL[/rml] (BBNed)

🌞🍃

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Sick Nick

Drop the top!

voor die prijs (50 a 55) zijn er meerdere providers die 8 Mbit leveren (Speedlinq, Speedxs, Qweb, Ladot, enz)

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Volgens de adslmetacrawler leveren Quicknet, Compuserver en Speedlinq een 8 Mbit abbo voor rond de 55 euro. Moet je wel een BabyXL/Tiscali Wholesale aansluitinig kunnen krijgen.

edit:

Denk je ook eens snel een antwoord te geven :+

[ Voor 17% gewijzigd door CamU op 29-09-2004 17:54 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 22:48
Bedankt mensen, voor deze tot nu toe goede antwoorden. Ik had idd al iets gelezen over DutchWeb (www.dutchweb.net). Daar was ik zeer over te spreken, daarom had ik ook al in dat topic gereageerd, maar niet echt het antwoord gekregen waar ik naar op zoek was. 8)7

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Geowon een beetje zoeken :)

- Kijk welke netwerken er beschikbaar zijn
- Zoek welke ISP's op die netwerken kunnen leveren
- Zoek ervaringen van die ISP's
- Maak de beste prijs / kwaliteit verhouding :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.