Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
Sorry maar illegale werking hier op een topic wordt onmiddelijk gesloten.
Zulke activiteiten worden niet geaccepteerd hier op GoT.
Waarom vraag je het dan?LordMistery schreef op 29 september 2004 @ 17:28:
Ik weet dat het illegaal is om windows besturings programma's te downen...
In de FAQ staat dat dit hier niet is toegestaan... en voor zover ik weet is Windows 3.11 (of lager) nog steeds geen freeware of GNU/GPL.
Ben bang voor je dat je dit via andere kanalen moet zien te bemachtigen.
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Probeer eens contact op te nemen met Microsoft ofzo, en leg je probleem uit
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
probeer idd MS eens te bellen. Als je voor een vergelijking tussen toen en nu wat spul nodig hebt, willen ze je het vast wel lenen
[ Voor 43% gewijzigd door MBV op 29-09-2004 17:32 ]
Verwijderd
Licensies staan nog steeds op Microsoft. Downloaden van nog steeds ge-licenseerde (hoop dat ik het goed uitspreek) Software waardoor Microsoft hiervoor zelf niet heeft vrijgegeven is Illegaal.Tux schreef op 29 september 2004 @ 17:31:
Het is voor zover ik weet niet legaal om oude besturingssystemen te downloaden en te gebruiken. Het verhaal dat je het voor school nodig hebt, is dus geen reden waarom het ineens wel zou mogen.
Probeer eens contact op te nemen met Microsoft ofzo, en leg je probleem uit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 17:34 ]
Steam ID: TheLastOttoman
Verwijderd
lol niemand zegt dat je illegaal bent.LordMistery schreef op 29 september 2004 @ 17:37:
Nou ja het viel te proberen, dan ga ik maar cp/m testen op virtual pc (wel legale virtual pc natuurlijk...ik ben niet illegaal)
Alleen software waar nog licensies opstaan en proberen ergens te downen is illegaal.
Zulke software wordt vaak neergezet op illegale websites zoals Warez of illegale aangemaakte FTP servers.
Verwijderd
op school navragen bji de beheerder doet vaak wonderen.
Verwijderd
We hebben het over WIndows 3.11 he?Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:44:
Volgens mij heeft mircosoft een onderwijslicentie waarbij je een legale versie kan kopen voor de luttele prijs van 17 euro. Kijk eens voor hogescholen en universiteiten op www.surfspot.nl of voor middelbare scholen op www.slim.nl
op school navragen bji de beheerder doet vaak wonderen.
Ik denk dat de beheerder erg veel lol heeft als je aankomt dat je Windows 3.11 wilt hebben
Verwijderd
Niet voor win3.11 maar voor navraag bij slim op surfspot. Daarbij.....Ik ga eens zoeken bij ons op school. win 95 kan ik je zo wel toezeggen win 3.1X wordt ff gravenVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:46:
[...]
We hebben het over WIndows 3.11 he?
Ik denk dat de beheerder erg veel lol heeft als je aankomt dat je Windows 3.11 wilt hebben
Je geeft zelf al aan dat je weet dat dit illegaal is, waarom vraag je er dan nog om?LordMistery schreef op 29 september 2004 @ 17:28:
Weten jullie misschien waar ik oude windows besturings programma's kan downloaden. Ik weet dat het illegaal is om windows besturings programma's te downen maar het gaat om wat schoolwerk waar ik windows besturings programma's wil gaan testen.
P.s. controleer je mail even.
[ Voor 5% gewijzigd door leon1e op 29-09-2004 18:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()