jasc Paint Shop Pro onvoldoende geheugen bij laden foto

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
hallo,

ik wil een foto van 30 mb laden in paint shop pro. BIj het laden van deze foto geeft deze echter aan dat de pc onvoldoende geheugen heeft om bewerking te voltooien.
Ik heb hier een p4 met (netwerk NT$) 256 mb intern en een virtueel geheugen van
4095MB.

Weet iemand wat de oplossing kan zijn om dit .emf bestand wel te kunnen laden?

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Verwijderd

Meer geheugen in je pc doen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38

André

Analytics dude

Photoshop?

Verwijderd

Een .emf file is toch een vectorafbeelding?

Als ik een .emf afbeelding in Photoshop probeer te openen krijg ik een foutmelding dat het niet het juiste type document is.

Misschien dat Paint Shop Pro een foute foutmelding geeft.

Als je het al in Paint Shop Pro zou willen openen moet je het volgens mij eerst in een Adobe Illustrator-achtig programma openen en daarna rasterizen en opslaan als .jpg, tif, o.i.d.

Je kan trouwens ook gewoon de .emf afbeelding in een Word document invoegen (Invoegen -> Figuur -> Uit bestand).
Daarna selecteren en kopiëren. Dan open je een Nieuw bestand in Paint Shop Pro. En dan kies je plakken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 22:58 . Reden: div. typo's ]

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:55:
Een .emf file is toch een vectorafbeelding?

Als ik een .emf afbeelding in Photoshop probeer te openen krijg ik een foutmelding dat het niet het juiste type document is.

Misschien dat Paint Shop Pro een foute foutmelding geeft.

Als je het al in Paint Shop Pro zou willen openen moet je het volgens mij eerst in een Adobe Illustrator-achtig programma openen en daarna rasterizen en opslaan als .jpg, tif, o.i.d.

Je kan trouwens ook gewoon de .emf afbeelding in een Word document invoegen (Invoegen -> Figuur -> Uit bestand).
Daarna selecteren en kopiëren. Dan open je een Nieuw bestand in Paint Shop Pro. En dan kies je plakken :)
oh bedankt! nu weet ik genoeg!

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk