[E-mail vraagjes] Outlook en Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Hoi,

Ik heb enkele E-mail vraagjes, dus ik dacht van ze meteen maar te bundelen in 1 thread.

1. Outlook 2003 - Outlook Express 6 synchroniseren?
Is het mogelijk om ZOWEL Outlook als Outlook Express te gebruiken voor dezelfde e-mail accounts (één Telenet account, één Hotmail account), zodat ze beiden telkens volledig up to date zijn?
Ik haal dus bijvoorbeeld de mail binnen in Outlook, maar hij verschijnt ook in Outlook Express.

Volgende 2 vragen best als één geheel beschouwen denk ik:
2. Bij mijn vriendin werken ze met 3 op één PC. Ze gebruiken Outlook Express 6. Is het mogelijk om het zo in te stellen dat als 1 van hen de mail ophaalt, dit ook te zien is in de andere accounts? Dus gebruiker 1 haalt mail op, logt af, gebruiker 2 logt aan, opent mail, ziet de nieuwe mails staan.
EN
3. Eveneens bij mijn vriendin:
-zij heeft ook nog een account bij Yahoo;
-haar zus heeft er een bij hotmail.
Kan ik bij haar zus gewoon de Hotmail-account toevoegen, zonder dat de anderen deze dan zien (zie vorige vraag).
Idem voor mijn vriendin maar dan met Yahoo account?

4. Die Yahoo-account, ik heb dat nog nooit via Outlook gedaan.
Ik vond er o.a. dit over:
http://www.scrippy.com/help/mail/yahoooe.htm

Zijn daar echt nadelen aan verbonden, zoals die Yahoo offers, is dat echt hinderlijk? Heeft iemand daar ervaring mee?

Heel erg bedankt,
Firecracker

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.