Toon posts:

[C#] upload programma naar webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben sinds kort begonnen met het programmeren, althans het proberen daarvan, van C# in de Visual Studio 2005 Express. Nu wil ik graag een programmatje maken die een bestand upload naar mijn eigen internet domein. Dit moet geen asp.net pagina worden maar een windows application. Ik weet alleen niet hoe ik moet beginnen en waar ik naar moet gaan zoeken in google, zijn hierbij voorbeeld bepaald functies voor nodig etc..

Als iemand het trouwens ook in vb.net weet dan mag dat ook daar kan ik ook wel wat mee.

Alvast bedankt.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Waar je naar op zoek bent is FTP.

Even [google=ftp c#] levert heel veel resultaten, have fun :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klopt die kant moet ik denk ik wel op, heb nog even gezocht naar andere dingen zoals het webbrowser maar daar kan ik denk ik niets mee.

Weet je misschien ook ergens een duidelijk (liefst NL) tutorial of een goeie site om iedergeval daar meer over te lezen / leren?

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 14:59

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:42:
Klopt die kant moet ik denk ik wel op, heb nog even gezocht naar andere dingen zoals het webbrowser maar daar kan ik denk ik niets mee.

Weet je misschien ook ergens een duidelijk (liefst NL) tutorial of een goeie site om iedergeval daar meer over te lezen / leren?
Ik denk als je google even laat zoeken op nl-pagina's dat je zelfs wel wat vind. Anders gewoon even MSDN raadplegen of codeplanet, hier staat het zeker en als een direct voorbeeld te downloaden met uitleg. Dit is wel engels, maar dat moet niet het grootste probleem zijn.

Anders gewoon een boek aanschaffen O-)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heb je zelf al geprobeerd iets te vinden? Er is nl. een hoop over te vinden.

Je hebt een FTP library nodig, deze kun je wel vinden bij Google door op die woorden te zoeken. Bij de library zit vast wel wat documentatie of voorbeelden.

Programming & Webscripting is vooral bedoeld voor problemen die je ondervindt tijdens het programmeren, niet om voor je te zoeken :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit moet wel op te zoeken zijn met Google :) lh81, zie zo ook je e-mail :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.