Kan iemand mij helpen met het zoeken van een goeie DVD speler die behalve DivX & Xvid ook nog ogm bestanden met Dual Audio kan afspelen. Ik heb al gekeken naar DVD spelers die DivX en Xvid ondersteunen maar ik weet niet welke merken nu ogm bestanden ondersteunend misschien weten jullie welke DivX spelers wal ogm bestanden ondersteunen want ik zoek een goeie DivX speler die 80 % van mijn Anime collectie ondersteunt, Wat zo 3000 eps en Movie's moeten zijn.
Ik zit met zelfde probleem. Shitload aan anime maar geen stand-alone player.
Wordt nou toch wel eens tijd.
Volgens mij is er op dit moment geen een te krijgen, behalve je pc zelf
Wordt nou toch wel eens tijd.
Volgens mij is er op dit moment geen een te krijgen, behalve je pc zelf
Volgens mij kan de Kiss DP-500 of zelfs de 450 dat wel.
http://www.kiss-technology.com/?p=dp450&v=users
http://www.kiss-technology.com/?p=dp450&v=users
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Ik zoek een vergelijking met de verschillende DVD Spelers die DivX/XviD kunnen afspelen. Ik zoek simpelweg welke DVD speler het beste op dit moment is die het meest ondersteund en dus de meeste kwaliteit biedt. Ikzelf zou graag willen vragen of men hier een paar vragen van mij kunt beantwoorden.
1. Welke DVD speler ondersteund het beste DivX/XviD video codes?
2. Is er een DVD speler die ondersteuning biedt aan ogm code en heeft een van jullie het met een ogm een van de wat nieuwere DVD spelers uitgeprobeerd, om te zeggen dat het wal of niet werkt?
3. Welke combinaties van codes werken wel op één van een nieuwe DVD spelers en welke combinaties werken niet?
Ik zou graag willen weten wat de verschillen tussen de wat nieuwere DVD spelers met uitgebreide video code ondersteuning het meeste ondersteund.
1. Welke DVD speler ondersteund het beste DivX/XviD video codes?
2. Is er een DVD speler die ondersteuning biedt aan ogm code en heeft een van jullie het met een ogm een van de wat nieuwere DVD spelers uitgeprobeerd, om te zeggen dat het wal of niet werkt?
3. Welke combinaties van codes werken wel op één van een nieuwe DVD spelers en welke combinaties werken niet?
Ik zou graag willen weten wat de verschillen tussen de wat nieuwere DVD spelers met uitgebreide video code ondersteuning het meeste ondersteund.
Verwijderd
Ik kijk even mee in dit topic, ben ook opzoek. De HE-950 DivX DVD player van www.hiteker.nl leek mij wel wat.

oh, .omg als ik kijk op www.filext.com zie ik:
OpenMG Jukebox
Specific Notes
(Sony's proprietary ATRAC3 codec)
Waarom zou je nu in godsnaam zo een raar formaat willen kunnen afspelen, als ze .mp3 .ogg en .wma kunnen lijkt het me al heel wat. Heb et iig nog niet tegengekomen dat ze omg kunnen, msc je filetjes converteren?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| DivX Certified to play DVD-quality DivX movies Media Supported: DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-R, CD-RW, MP3, Audio CD, PhotoCD (JPEG), Kodak Picture CD. DivX video files supported: DivX 3.11, 4.xx and 5.xx., .SRT and .SUB subtitle support for DivX. Other files supported: XviD, MPEG-4, SVCD, VCD (1.0 & 2.0), WMA 7, 8 and 9. Output channels 2.0/5.1 dolby digital and DTS. Progressive scan Dolby digital decoder Digital audio processing 24-bit 96kHz Functions include: Play/Pause/Stop/FF&FR/Next/Prev/ Repeat playback, Time search, Parental lock, multilanguage, multisubtitle, multiangle. Digital video processing 10-bit Video format 4:3 and 16:9 PAL/NTSC compatible Connections: Audio Out L/R, Digital audio out (Coaxial/Optical). Video out, S-Video out, RGB out, YPbPr and VGA. |
oh, .omg als ik kijk op www.filext.com zie ik:
OpenMG Jukebox
Specific Notes
(Sony's proprietary ATRAC3 codec)
Waarom zou je nu in godsnaam zo een raar formaat willen kunnen afspelen, als ze .mp3 .ogg en .wma kunnen lijkt het me al heel wat. Heb et iig nog niet tegengekomen dat ze omg kunnen, msc je filetjes converteren?
Een omg bestanden zijn relatieve goeie en simpele bestanden die de mogelijkheid bieden voor meerdere audio steams en geïntegreerde sub’s opties, ikzelf vind ogm bestanden verrekte handig omdat je kan kiezen of je Engels of bijvoorbeeld Japans geluid met ondertiteling wilt zien. Ook in de laatste jaren met de verbetering van de DivX code is de ogm een goed alternatief op een DVD en natuurlijk goedkoper de kwaliteit tussen de twee zijn bijna gelijk aan elkaar. Nu is er een opvolger van dit bestand dat iets is van het laatste jaar de Mkv bestand die kunnen alles wat de ogm ook kan maar ook nog 5.1 audio ondersteuning heeft en betere ondertiteling ondersteuning dit bestand is nog iets te nieuw voordat die eventueel kan worden afgespeeld op een DVD speler.
Nu blijft mijn vraag of iemand het heeft geprobeerd ik zou graag willen weten of het wal of niet op een aantal van de wat nieuwere DVD spelers met een DivX/XviD ondersteuning af te spelen is omdat een ogm bestand wal gebruikmaken van ogg steams voor de audio en voor video ondersteuning wordt vaak DivX gebruikt.

Als de ogm vod is geinstalerd op je pc kan je gewoon afspelen met bijna elke player prog die er zijn ikzelf gebruik zoom player wmv
Nu blijft mijn vraag of iemand het heeft geprobeerd ik zou graag willen weten of het wal of niet op een aantal van de wat nieuwere DVD spelers met een DivX/XviD ondersteuning af te spelen is omdat een ogm bestand wal gebruikmaken van ogg steams voor de audio en voor video ondersteuning wordt vaak DivX gebruikt.
Als de ogm vod is geinstalerd op je pc kan je gewoon afspelen met bijna elke player prog die er zijn ikzelf gebruik zoom player wmv
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 15:36 ]
Pagina: 1