Toon posts:

Formules in Word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg in plaats van de formuletekens een soort wingdings-achtige tekens te zien.
Het zal vast aan een font liggen dat ik niet heb, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Welke versie van Word ? Toestenbord layout goed staan ? Al via invoegen symbool gekeken of die symbolen wel aanwezig zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
Office XP

Ja ik kan ze zelf wel typen, maar als ik bestanden die ik inlees dan krijg ik de formules niet goed.
Dat zijn dan ook aparte objecten lijkt het.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Het bestand is dus ook op een andere PC gemaakt. ?? Als je zon object aanklikt zegt hij dan niet in de fontbalk welke font dit orgineel zou moeten zijn ?
edit:
Heb je toegang tot de pc waarop het is gemaakt ??

[ Voor 19% gewijzigd door under-world op 29-09-2004 15:35 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

in plaats van de formuletekens een soort wingdings-achtige tekens
Heb je een screenshot?

Formuletekens: wat bedoel je? De formula editor? Heb je die wel geinstalleerd?

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 29-09-2004 15:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ja het is die formule editor

niet geïnstalleerd dat ik weet en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe O-)

ik kan zo'n formule wel openen met een editor en daar kan ik van alles invoegen behalven de normale + en - enzo 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 18:16 ]

• breinonline
  • Laatst online: 21:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 18:12:
ja het is die formule editor

niet geïnstalleerd dat ik weet en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe O-)

ik kan zo'n formule wel openen met een editor en daar kan ik van alles invoegen behalven de normale + en - enzo 8)7
Waarschijnlijk een standaardinstallatie gedaan? Dan staat de formule-editor inderdaad niet geinstalleerd. Stop de office cd in de computer en kies voor installatie wijzigen, nu kan je alsnog de formule-editor installeren. Het font wat nu waarschijnlijk mist zou die dan ook meteen mee moeten installeren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de Office cd erin gedaan en dat vergelijkingsgedeelte erbij geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet.
Een vriend van me heeft Office 2003 en bij hem doen ze het wel. Ik heb dus Office XP, zou het daaraan kunnen liggen?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 16:12:
Ja ik heb de Office cd erin gedaan en dat vergelijkingsgedeelte erbij geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet.
Een vriend van me heeft Office 2003 en bij hem doen ze het wel. Ik heb dus Office XP, zou het daaraan kunnen liggen?
Het zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Ervan uitgaande dat XP ouder is dan 2003, het volgende;
naar ik meen wordt de vergelijking geconverteerd naar een plaatje wanneer de vergelijking bekeken wordt in een versie van Office die ouder is dan de versie waarin het oorspronkelijk is gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Office 2003 erop gezet en geupdate maar hij werkt nog steeds niet.
Zou het eraan kunnen liggen dat ik XP Home Edition heb?
Want dat is het enige wat ik nog zou kunnen bedenken als oplossing...

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan ook Mathtype gaan gebruiken, op de site staat een 30-day trial.
Of je verslagen in LaTeX gaan maken :X

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Uitermate vreemd. Misschien wordt het duidelijker als je screenshots maakt en hier post. Voorzover ik weet zou de versie van het operatingsystem niets uit moeten maken, gegeven de mogelijkheden die je ter beschikking lijken te staan.
Pagina: 1