Hallo allemaal,
Ik zou graag willen weten hoe je een pagina geresized en zonder toolbars etc kan starten in de zelfde pagina. het gaat namelijk om de index.html die wil ik graag geresized weer laten geven.
wat ik nu heb is dit:
Maar nu opent hij dus alsnog een nieuwe pagina, maar ik wil 'm graag laten openen in de zelfde pagina, zodat ik niet een leeg scherm erbij krijg.
iemand een oplossing ?
Ik zou graag willen weten hoe je een pagina geresized en zonder toolbars etc kan starten in de zelfde pagina. het gaat namelijk om de index.html die wil ik graag geresized weer laten geven.
wat ik nu heb is dit:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Untitled</title> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- function popup(url, name) { var _W=window.open(url,name,"fullscreen=no,toolbar=no,status=no, menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,directories=no, location=no,width=200,height=238,left=100,top=100") _W.focus(); // _W.moveTo(50,50); return; } </script> <meta http-equiv="refresh" content="1;url=javascript:popup('index2.html','naam');"> </head> <BODY> </body> </html> |
Maar nu opent hij dus alsnog een nieuwe pagina, maar ik wil 'm graag laten openen in de zelfde pagina, zodat ik niet een leeg scherm erbij krijg.
iemand een oplossing ?
[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 29-09-2004 15:19 ]