Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Niet echt zo goedkoop dat je denkt ik ga meteen een tientje opsturen
5 piek is een redelijk normale prijs heldere blauwe led (zo'n 5mm dikke dan)Op zaterdag 30 december 2000 01:17 schreef te(X)en het volgende:
5 piek per led?
Niet echt zo goedkoop dat je denkt ik ga meteen een tientje opsturen
Verwijderd
Als ik een casema modem heb interne. Wil ik het ledje naar voren brengen.
Dus ik wacht.
Wel een goed initiatief...
Verwijderd
dat je ze voor 2.50 of 3 piek mag meenemen
en dan schiet het wel op als je er een stuk of 10 per man doet
Neej, die k*t Conrad heeft alleen met (licht)blauwe buitenkant:(Op zaterdag 30 december 2000 09:03 schreef masterwill het volgende:
wel de transparante he!?!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Nee, hoor, ik heb hier wel ergens zo'n boek van Conrad liggen, en ze verkopen toch ook echt wel die heldereOp zondag 31 december 2000 15:34 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Neej, die k*t Conrad heeft alleen met (licht)blauwe buitenkant:(
Bestuh!!
Verwijderd
Ik feliciteer je van harte met je kansloze leven !Op zondag 31 december 2000 17:59 schreef Qorne het volgende:
ik koop ze toch leker voor 2 piek per stuk duz haha en niet vraagen hoe ik verkoop ze toch neit!!!!!
Kan je die led's ook voor je toetsenbord gebruiken?
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/97032
en die koste in de winkel hier in de buurt 6.95
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
I see dead pixels...
Ik heb ze al toegevoegd bij Overigen...
>:)>:)>:)Op maandag 01 januari 2001 18:31 schreef Neman het volgende:Eigenlijk moeten die LEDs ook in de Pricewatch staan...
Ennuh, de LCD displaytjes ook natuurlijk!
Ja en was dan het nut van je kast verven? En een raam erin bouwen?Op maandag 01 januari 2001 18:32 schreef CyberJunk86. het volgende:Sorry, maar ... 't hogere doel van deze blauwe led's ontgaat mij even...
Het nut is dat je bak er mooier van wordt
Verwijderd
hmmm wordt een beetje prijzig als ik al mun ledjes door blauwe vervang. Er zitten er al 18 op de SWITCH en dan nog 2 voor mun monitors en 3 voor mun keyboard, 3 voor mun kast, 1 voor mun speakers, 4 voor mun moederbord (SMART-D led) ... hmmm 28x 5 = 140 piek?!! no way.Op maandag 01 januari 2001 18:36 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Ja en was dan het nut van je kast verven? En een raam erin bouwen?
Het nut is dat je bak er mooier van wordt
Daarom doen de meesten ook alleen hun kast leds en soms ook keyboard (de meeste mensen hebben ook geen switch met 18 leds;))Op maandag 01 januari 2001 19:12 schreef CyberJunk86. het volgende:
hmmm wordt een beetje prijzig als ik al mun ledjes door blauwe vervang. Er zitten er al 18 op de SWITCH en dan nog 2 voor mun monitors en 3 voor mun keyboard, 3 voor mun kast, 1 voor mun speakers, 4 voor mun moederbord (SMART-D led) ... hmmm 28x 5 = 140 piek?!! no way.
Ja dat is wel leuk, maar dan moet die winkel die ze verkoopt wel bij de shop survey staan. En dat staan de meeste electronica zaken niet (en om ze nou toe te gaan voegen, daar wordt de shopsurvey ook niet beter van).Op maandag 01 januari 2001 18:37 schreef Neman het volgende:
Nu allemaal ff prijzen toevoegen he bij die Blauwe LED bij Overigen in Pricewatch!
Dus we posten ze in dit topic of we starten een nieuw topic met blauwe LED prijzen.
Ik heb er alvast 2:
Blauw diffuus 5 mm:
Display, Zaandam: 8,95
Elco, Purmerend: 2,95
Blauw helder 5 mm:
Elce, Purmerend: 17,95
Of zal ik toch maar een nieuw topic starten?
Ja dat zullen wel van die ik-heet-LED-maar-ben-eigenlijk-bijna-laser->:)-LED's zijn.Op dinsdag 02 januari 2001 15:31 schreef Alchemy het volgende:OMFG
Blauw helder 5 mm:
Elce, Purmerend: 17,95
17,95 voor zo'n klote ledje? Jezus mina!
Verwijderd
leuk woord voor galgjeOp dinsdag 02 januari 2001 15:34 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Ja dat zullen wel van die ik-heet-LED-maar-ben-eigenlijk-bijna-laser->:)-LED's zijn.
maarje..... wel duur!!!!!
Zeer cool spulleke
Dat is directe link naar conrad website
Kijk. Diffuus of helder, allemaal kosten 4,95 piek! Mooi zo. En vrij te kiezen uit 3 of 5 mm.
Info 3 mm led: http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/100000-199999/184039-da-01-ml-LED_3mm_de-en.pdf
Info 5 mm led: http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/100000-199999/184306-da-01-ml-L_53_BC_de-en.pdf
Succes!!!!
Verwijderd
Kben een gamer
Ik kom die zaak binnen en vraag om blauwe leds komt die man met een zakje aan en daar staat op 6.95 per stuk en ik zeg dat is duur !!!!
Zegt die man maar ik verkoop ze voor 1,50 per stuk dus ik snel kopen en niet zeuren
Turn it off and on again.
mail me als je d'r een paar wilt
Jeetje wat ben jij duur zegOp vrijdag 06 juli 2001 17:05 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik heb leds voor F 4,50 te koop
mail me als je d'r een paar wilt
Turn it off and on again.
4,50 per stuk als je er minimaal 5 koopt.. minimale bestelkosten iets van 35 piek + 10tje verzendkosten... daar heb ik er 20 besteld
(casemod topic van mij coming soon
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
maar wat mot je nou met 100 blauwe leds? Je krijgt er alleen maar koppijn van!
Ik heb er nog tien liggen en die zijn voor -Avenger-'s VU meter.